AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Hei Jeg og barnefar deler påsken mellom oss. Jeg skal i år ha sønnen min 2. del del av påsken mens far skal ha den 1. del. Nå er det slik at jeg dater en mann og vi kan ikke treffes før siste del av påsken. Er det egoistisk av meg å spørre far om vi kan bytte helg.? Jeg tenker da at det blir bra for sønnen min uansett hvilken dager han er hos far. Samtidig vil jeg ha det bra i og med at jeg får treffe daten min. Anonymous poster hash: a41e3...e0b
Gjest Ingaborga Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Det er nå bare å spørre - det verste han kan si er nei
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Selvfølgelig er det egoistisk, men jeg hadde allikevel spurt om far ville bytte dager. Bare si at du er invitert bort og det ikke helt passer med å ha barn hjemme. Du trenger da ikke å utdype. Det er da som regel egoistisk at man spør om å få bytte, men det går da begge veier. Anonymous poster hash: bbb26...448 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Kommer litt an på tonen mellom deg og faren, tenker jeg. Hvis dere til vanlig er rause med hverandre og kan ta slike endringer med godt humør, så er det bare å spørre. Men hvis samarbeidet er vanskelig og det blir konflikter av alt og ingenting, ville jeg ikke risikert trøbbel selv om det betyr ingen kjærestetid i påsken. Anonymous poster hash: 0d657...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå