AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Er jeg den eneste personen som ikke klarer å se for seg selv i et forhold og tviler på at jeg kommer til å finne noen å dele nettene med? Hater den følelsen! Anonymous poster hash: e8d8c...308
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Jeg for min del har nå i større og større grad slått meg til ro med det... Anonymous poster hash: 37713...ac5
Doge Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Du er nok ikke den eneste, nei. Jeg har hatt den følelsen noen ganger, og det er ikke en god følelse
spegel Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Nei du er ikke alene... Har hatt den følelsen den siste tiden, og jeg kommer nok aldri til å slå meg til ro med det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Du er ikke alene nei. Har hatt den følelsen i flere år nå. Jeg kommer ikke til å slå meg til ro med det, blir veldig trist av den følelsen. Anonymous poster hash: 84a9a...0fe
TooHawt Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er i den heldige posisjon at jeg er smålei gutter, ikke så despo lenger.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Ser og for meg framtiden alene. Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å finne en mann jeg ønsker å bo med. Men jeg er nå i et slags forhold. Vi møtes 1 gang i uka, og det kan gå 2 uker uten og møtes og. Og vi har ingen planer om å flytte sammen. Så han er jo perfekt nå, som jeg ikke ønsker noe mer enn det. Anonymous poster hash: a100d...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå