AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Hei. Jeg bor på en veldig liten plass uten mange butikker i nærheten. Så jeg bare lurte på om noen vet hvor man får kjøpt jean paul på nettet? finner ikke noe.. Anonymous poster hash: f2c04...c79
Pene sko... Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hvorfor akkurat Jean Paul? Det finnes mange andre bra klesprodusenter som holder samme kvalitet, og som etter mitt syn er bedre. Massimo Dutti er vel verdt en titt for både herre og dame. Vineyardvines, kieljamespatrick, brooksbrothers, countryattire, ralphlauren... Endret 5. mars 2014 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Hvorfor akkurat Jean Paul? Det finnes mange andre bra klesprodusenter som holder samme kvalitet, og som etter mitt syn er bedre. Massimo Dutti er vel verdt en titt for både herre og dame. Vineyardvines, kieljamespatrick, brooksbrothers, countryattire, ralphlauren... Hvor selger de ralph lauren da? Anonymous poster hash: f2c04...c79
Neket Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Ralph Lauren er jo 2-3 ganger så dyrt? Har du sjekket miinto? Match har også JP.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Ralph Lauren er jo 2-3 ganger så dyrt? Har du sjekket miinto? Match har også JP. Godt mulig. Men kvaliteten er mye bedre. Jeg personlig er værtfall for det å betale noen kroner ekstra for bedre kvalitet :-) Anonymous poster hash: 40a08...8c0 1
debattanten Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Nå holder ikke akkurat Jean Paul dårlig kvalitet. Så at Ralph Lauren er 2-3 ganger bedre har jeg vondt for å tro. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå