AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg er forelsket i naboen. Han bor rett ved siden av meg, siden vi bor i et rekkehus. Jeg har veldig lyst til å komme nærmere inn på han for å date han. Men problemet er at han har barn og kone. Nå vet keg at dett er galt, men jeg klarer ikke å la være å tenke på han. Jeg har av og til spurt han om han angrer på at han giftet seg med sin kone og om han noen ganger har tenkt på skillsmisse. Disse spørsmålene blir han bare irritert over. Jeg har og sagt til han at jeg kan sitte barnevakt for han, for å komme nærmere inn på han. Jeg har og tenkt å lage bråk mellom han og kona, men så ond er jeg ikke. Men jeg ønsker å be han ut på date, og kanskje be han om å tenke nøye over om han er i et lykkelig ekteskap. Skulle jeg være heldig kan det være at han en gang havner i en skillsmisse. . Jeg er tjueåtte år og han er tretti år, så det ikke så stor aldersforskjell på oss. Bør jeg prøve å komme nærmere inn på han, eller sende venneforespørsel til han på facebook?Anonymous poster hash: 5d974...34b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Jeg er forelsket i naboen. Han bor rett ved siden av meg, siden vi bor i et rekkehus. Jeg har veldig lyst til å komme nærmere inn på han for å date han. Men problemet er at han har barn og kone. Nå vet keg at dett er galt, men jeg klarer ikke å la være å tenke på han. Jeg har av og til spurt han om han angrer på at han giftet seg med sin kone og om han noen ganger har tenkt på skillsmisse. Disse spørsmålene blir han bare irritert over. Jeg har og sagt til han at jeg kan sitte barnevakt for han, for å komme nærmere inn på han. Jeg har og tenkt å lage bråk mellom han og kona, men så ond er jeg ikke. Men jeg ønsker å be han ut på date, og kanskje be han om å tenke nøye over om han er i et lykkelig ekteskap. Skulle jeg være heldig kan det være at han en gang havner i en skillsmisse. . Jeg er tjueåtte år og han er tretti år, så det ikke så stor aldersforskjell på oss. Bør jeg prøve å komme nærmere inn på han, eller sende venneforespørsel til han på facebook?Anonymous poster hash: 5d974...34b Er du TROLL eller mentalt forstyrret? Hadde du likt det om noen hadde gjort det samme mot deg? Anonymous poster hash: 0fa87...b40 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Er du TROLL eller mentalt forstyrret? Hadde du likt det om noen hadde gjort det samme mot deg? Anonymous poster hash: 0fa87...b40 Nei jeg er ikke et troll, jeg har bare veldig vannskeligt for å la være å tenke på han, og jeg har sendt han flere Sms men han svarer nesten aldri. Så jeg prøver å snakke hyggeligt med han hver gang jeg treffer han.Anonymous poster hash: 5d974...34b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Nei jeg er ikke et troll, jeg har bare veldig vannskeligt for å la være å tenke på han, og jeg har sendt han flere Sms men han svarer nesten aldri. Så jeg prøver å snakke hyggeligt med han hver gang jeg treffer han.Anonymous poster hash: 5d974...34b Dine følelser må du ta deg av. Ikke ødelegg for noen andre for ditt egoisme! Satans enkelte kvinnfolk altså! Anonymous poster hash: 0fa87...b40
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Men bør jeg invitere han på middag?. Jeg har og prøvd å hjelpe han med personlige problemer.Anonymous poster hash: 5d974...34b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Men bør jeg invitere han på middag?. Jeg har og prøvd å hjelpe han med personlige problemer.Anonymous poster hash: 5d974...34b Dette må være trolling! Anonymous poster hash: 0fa87...b40
spegel Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Vil nesten råde deg til å flytte... SLUTT å ta kontakt, du driter deg ut!
Meandro Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Troll eller ikke, det er uansett en interessant problemstilling. Hvorfor skal ikke single kvinner kunne kjempe om mennene de vil ha, uansett om de er opptatt eller ikke? Hvis det er kona han vil ha så er det jo henne han blir hos. Nevnes det ikke stadig her at folk fortjener å vite ting så de selv kan velge hvem de vil være sammen med?
lillsunshine Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Det er ikke en interessant problemstilling i det hele tatt. En holder da seg simpelt unna gifte menn med kone og barn. Det er forferdelig egoistisk å faktisk ta i bruk alle midler, kjempe med nebb og klør for å rive i stykker et familieliv. Som singel har en faktisk valget om å date andre single, som er den beste løsningen for alle. Han har visst irritasjon over det veldig ufølsomme spørsmålet ditt om han angrer på kone og barn. Slutt å prøv mens han enda er gift. Du får holde deg i bakgrunnen og heller ta opp kampen om han eventuelt skulle bli skilt en gang i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Denne tråden er laget av Meandro, og det er pur trolling. Ikke svar han. Anonymous poster hash: 9a659...bdc 2
Gjest Soley Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Nei jeg er ikke et troll, jeg har bare veldig vannskeligt for å la være å tenke på han, og jeg har sendt han flere Sms men han svarer nesten aldri. Så jeg prøver å snakke hyggeligt med han hver gang jeg treffer han.Anonymous poster hash: 5d974...34b og du tenker ikke at han kanskje kommer til å gjøre det samme mot deg?...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå