AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Inne på meldingene på sukker er det en liten hengelås siden av søplekassen (slett melding) er det noen som vet hva denne låsen gjør når en klikker på den så den låser seg? Jeg klikket på den for å prøve, men det skjer ikke noe synlig, håper jeg ikke har gjort noe dumt. Låsen er også øverst på profilene, men der er den allerede låst og det står sikkerhetsrapport. regner derfor med at de har ulike funksjoner? Anonymous poster hash: ed233...389
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har deaktivert profilen min der, men mener å huske at den hengelåsen betyr at man lagrer meldingen i arkivet, så den ikke slettes etter hvert. Så se etter om meldingen har lagt seg i arkivet. Anonymous poster hash: 868a3...866
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Hvorfor er det ingen andre som svarer på dette spørsmålet? Det må da være en hel haug her inne som også har profil på Sukker. Anonymous poster hash: 868a3...866
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Meldingen lagres i arkivet, slik at det ikke blir automatisk slettet. Anonymous poster hash: 4dac4...b9a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 jeg har aldri låst meldingene, men de er nå der enda etter flere år, så det stemmer jo ikke. Anonymous poster hash: ed233...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå