Gå til innhold

En fyr jeg datet savner meg/tar kontakt - jeg er over han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag fikk jeg en melding av en fyr jeg datet på FB hvor det stod at han savnet meg. Vi datet relativt lenge(3mnd), men jeg brøt fordi jeg følte vi manglet kjemi. Han var rett og slett ikke den rette.

Nå har han kontaktet meg etter å ha hatt null kontakt i over 6mnd. Da jeg avsluttet det tok han det tungt, slettet meg fra FB og ble ganske muggen mot meg. Fikk dog en sms på julaften, som jeg tolket som et forsøk på å vise meg at han fantes.

Problemet er at jeg har fått innrtykk av at han er litt emosjonelt ustabil. Og jeg vil helst si det som det er, at: "Jeg har kommet meg videre". Han kan igrunnen ikke forvente at jeg skal kaste meg rundt og komme løpende. Jeg er igrunnen bare redd for hvordan han kommer til å takle det.

Råd?

Anonymous poster hash: c9b50...07e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokker han og slett meldingen. Og for all del, IKKE SVAR.

Anonymous poster hash: 60770...76b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det litt å ta i?

Jeg mener, jeg vil ikke ikke være hun som bekrefter all bitterheten(jeg fikk vite) at han har overfor tidligere kvinner han har datet. Bla. fordi de ikke gjorde det slutt på en ordentlig måte..

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

but then again: jeg har jo avsluttet det. For lenge siden.

TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare skrive en kort enkel melding, noe som at du dessverre har gått videre, men ønsker han lykke til.

Anonymous poster hash: ed9b0...04b
Skrevet

Er ikke det litt å ta i?

Jeg mener, jeg vil ikke ikke være hun som bekrefter all bitterheten(jeg fikk vite) at han har overfor tidligere kvinner han har datet. Bla. fordi de ikke gjorde det slutt på en ordentlig måte..

Ts.

Denne bitterheten er nok ganske så selvkonstruert, måten han takler deg på viser jo at han kanskje ikke har det største tekkenet med kvinner. Og når de ikke reagerer som han vil, så mener han de reagerer feil og han ender opp bitter.

Du har allerede avsluttet, han velger å komme hele 6 mnd senere og tror han kan prøve på nytt selv om du har sagt dere ikke er en match. Han eier ikke antenner. Da tar han selvsagt ting i verste mening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør uansett svare da, slik at han vet. Tar han ikke avstand da er det bare å ignorere.

Anonymous poster hash: c8c4a...836
AnonymBruker
Skrevet

Denne bitterheten er nok ganske så selvkonstruert, måten han takler deg på viser jo at han kanskje ikke har det største tekkenet med kvinner. Og når de ikke reagerer som han vil, så mener han de reagerer feil og han ender opp bitter.

Du har allerede avsluttet, han velger å komme hele 6 mnd senere og tror han kan prøve på nytt selv om du har sagt dere ikke er en match. Han eier ikke antenner. Da tar han selvsagt ting i verste mening.

Veldig bra svar. Takk.

Jeg svarte at jeg har kommet meg videre. Kort og konsekvent. Føles mye bedre enn å ignorere.

ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...