Gå til innhold

Hva hadde du gjort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du var på besøk hos svigers, med babyen, og svigermor stod og nistirret på dere med et fårete blikk hver eneste gang babyen fikk flaske, grøt eller middag?

Anonymous poster hash: ceee6...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er et fårete blikk?

Skrevet

Er det ikke sånn alle oppfører seg når det er en baby i rommet?

• Liker 4
Skrevet

Fårete betyr dum/måpende.

Kanskje de rett og slett drømmer seg helt vekk og fokuserer med stor entusiasme på sitt barnebarn og rett og slett ikke aner hvor tåpelige de ser ut? Det kan kalles kjærlighet!

Heller et snodig blikk, enn en svigermor som henger over og skal bry seg og snakke ned om alt!

:)

• Liker 4
Skrevet

Kanskje hun facineres av babyer som spiser :vetikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blikket: stirrende, granskende, gjennomtrengende, bedømmende. Snart kommer en kommentar.

Hva er et fårete blikk?

Er det ikke sånn alle oppfører seg når det er en baby i rommet?

hva hadde du gjort?

Fårete betyr dum/måpende.

Kanskje de rett og slett drømmer seg helt vekk og fokuserer med stor entusiasme på sitt barnebarn og rett og slett ikke aner hvor tåpelige de ser ut? Det kan kalles kjærlighet!

Heller et snodig blikk, enn en svigermor som henger over og skal bry seg og snakke ned om alt!

:)

hva hadde du gjort?

Kanskje hun facineres av babyer som spiser :vetikke:

hva hadde du gjort?

AnonymBruker
Skrevet

Doper seg.

Når vi ser noe søtt, de fleste av oss, så utløser det en kjemisk reaksjon i kroppen, endorfiner, og da kan folk oppføre seg litt teit, som f.eks. hos meg så er utløseren bikkjer og jeg gjør det meste for å komme i kontakt med en om jeg ser den og koser til eieren blir lei.

Anonymous poster hash: 0f3f1...e69
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du var på besøk hos svigers, med babyen, og svigermor stod og nistirret på dere med et fårete blikk hver eneste gang babyen fikk flaske, grøt eller middag?

Hadde bedt henne trekke øya til seg!

Anonymous poster hash: 4ab62...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Blikket: stirrende, granskende, gjennomtrengende, bedømmende. Snart kommer en kommentar.

Jøss, det var da voldsomt, noe a là det her.

Anonymous poster hash: 0f3f1...e69

Skrevet

hva hadde du gjort?

hva hadde du gjort?

hva hadde du gjort?

Ingenting

Skrevet

Hadde ikke gjort noe som helst. Fortsatt å mate babyen er vel det eneste.

• Liker 1
Skrevet

hva hadde du gjort?

hva hadde du gjort?

hva hadde du gjort?

Føler du at det blikket går ene og alene på hvordan du mater/holder/snakker til babyen etc?

Om det er slik at de bare ser dumme ut, så ville jeg sagt at jeg gjerne vil mate i fred. Og det har jeg også gjort i slike tilfeller.

Jeg har også opplevd at folk er litt plagsomme og har sagt at de kan sette seg ned og prate - fordi jeg trenger å være sosial og vil ta del i andres liv.

Gjest Magdalene
Skrevet

Hadde ikke gjort noe.

Hva sier mannen din da?

Skrevet

Hadde startet stirrekonkurranse med samme blikk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mor (av typen overivrig glad for å være bestemor) var en stund fæl til å stirre på at jeg ammet.

Hun satt seg ved siden av, og flyttet seg gradvis nærmere og nærmere til kun satt klin inntil meg, og nistirret på baby/puppen. Hun kommenterte konstant som: spiser han nå, eller bare ligger han og sutter? Får han puste med nesen så nærme puppen?

Jeg syntes dette var veldig ubehagelig, og når hun tilslutt begynte å flytte på håret mitt så hun kunne se bedre, sa jeg rett ut: det er veldig frekt og stirre på folk som ammer!

Hun tok hintet ;)

Tror absolutt ikke det var ment å være ekkel, men rett og slett at hun syntes han var så søt, og at hun drømte tilbake til hennes egen amme tid :)

Anonymous poster hash: fdc8d...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...