AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Dersom du var på besøk hos svigers, med babyen, og svigermor stod og nistirret på dere med et fårete blikk hver eneste gang babyen fikk flaske, grøt eller middag? Anonymous poster hash: ceee6...aed
Euphemia Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Er det ikke sånn alle oppfører seg når det er en baby i rommet? 4
Nuttapia Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Fårete betyr dum/måpende. Kanskje de rett og slett drømmer seg helt vekk og fokuserer med stor entusiasme på sitt barnebarn og rett og slett ikke aner hvor tåpelige de ser ut? Det kan kalles kjærlighet! Heller et snodig blikk, enn en svigermor som henger over og skal bry seg og snakke ned om alt! 4
minister-mio Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Kanskje hun facineres av babyer som spiser 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Blikket: stirrende, granskende, gjennomtrengende, bedømmende. Snart kommer en kommentar. Hva er et fårete blikk? Er det ikke sånn alle oppfører seg når det er en baby i rommet? hva hadde du gjort? Fårete betyr dum/måpende. Kanskje de rett og slett drømmer seg helt vekk og fokuserer med stor entusiasme på sitt barnebarn og rett og slett ikke aner hvor tåpelige de ser ut? Det kan kalles kjærlighet! Heller et snodig blikk, enn en svigermor som henger over og skal bry seg og snakke ned om alt! hva hadde du gjort? Kanskje hun facineres av babyer som spiser hva hadde du gjort?Anonymous poster hash: ceee6...aed
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Doper seg. Når vi ser noe søtt, de fleste av oss, så utløser det en kjemisk reaksjon i kroppen, endorfiner, og da kan folk oppføre seg litt teit, som f.eks. hos meg så er utløseren bikkjer og jeg gjør det meste for å komme i kontakt med en om jeg ser den og koser til eieren blir lei. Anonymous poster hash: 0f3f1...e69
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Dersom du var på besøk hos svigers, med babyen, og svigermor stod og nistirret på dere med et fårete blikk hver eneste gang babyen fikk flaske, grøt eller middag?Anonymous poster hash: ceee6...aed Hadde bedt henne trekke øya til seg! Anonymous poster hash: 4ab62...0f7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Blikket: stirrende, granskende, gjennomtrengende, bedømmende. Snart kommer en kommentar.Anonymous poster hash: ceee6...aed Jøss, det var da voldsomt, noe a là det her. Anonymous poster hash: 0f3f1...e69
minister-mio Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Blikket: stirrende, granskende, gjennomtrengende, bedømmende. Snart kommer en kommentar. hva hadde du gjort? hva hadde du gjort? hva hadde du gjort?Anonymous poster hash: ceee6...aed Ingenting
Sylvari Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Dersom du var på besøk hos svigers, med babyen, og svigermor stod og nistirret på dere med et fårete blikk hver eneste gang babyen fikk flaske, grøt eller middag?Anonymous poster hash: ceee6...aed Hadde ikke gjort noe som helst. Fortsatt å mate babyen er vel det eneste. 1
Nuttapia Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Blikket: stirrende, granskende, gjennomtrengende, bedømmende. Snart kommer en kommentar. hva hadde du gjort? hva hadde du gjort? hva hadde du gjort?Anonymous poster hash: ceee6...aed Føler du at det blikket går ene og alene på hvordan du mater/holder/snakker til babyen etc? Om det er slik at de bare ser dumme ut, så ville jeg sagt at jeg gjerne vil mate i fred. Og det har jeg også gjort i slike tilfeller. Jeg har også opplevd at folk er litt plagsomme og har sagt at de kan sette seg ned og prate - fordi jeg trenger å være sosial og vil ta del i andres liv.
Gjest Magdalene Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Hadde ikke gjort noe. Hva sier mannen din da?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Hadde startet stirrekonkurranse med samme blikk. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Min mor (av typen overivrig glad for å være bestemor) var en stund fæl til å stirre på at jeg ammet. Hun satt seg ved siden av, og flyttet seg gradvis nærmere og nærmere til kun satt klin inntil meg, og nistirret på baby/puppen. Hun kommenterte konstant som: spiser han nå, eller bare ligger han og sutter? Får han puste med nesen så nærme puppen? Jeg syntes dette var veldig ubehagelig, og når hun tilslutt begynte å flytte på håret mitt så hun kunne se bedre, sa jeg rett ut: det er veldig frekt og stirre på folk som ammer! Hun tok hintet Tror absolutt ikke det var ment å være ekkel, men rett og slett at hun syntes han var så søt, og at hun drømte tilbake til hennes egen amme tid Anonymous poster hash: fdc8d...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå