Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bleka tennene mine i dag hos tannlegen kl 09:00 ( sinnsykt vondt btw, anbefaler alle å heller ta hjemmebleking via tannlege evt gjøre en real god bakgrunnskjekk på tannelgen, jeg fikk "bleika" litt tannkjøtt også noe som er virkelig smertefult )

nå DØR jeg snart av nikotintrang, er egentlig en snuser, men i morgen, 24 timer etter blekinga da bør jeg vel kunne fylle opp nikotinlageret mitt? :P

Hva er best for tenna tror dere SNUS eller RØYK?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør tannlegen. Jeg ville ikke tatt sjansen, for jeg trodde man skulle vente lenger.

Ta en tlf :)

Anonymous poster hash: 335ec...8e1

Skrevet

Hun sa 48 timer 😊 jeg får vel bare bite tenna sammen og satse på at det går bra å holde "fingrene av nikotinen"

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Bleka tennene mine i dag hos tannlegen kl 09:00 ( sinnsykt vondt btw, anbefaler alle å heller ta hjemmebleking via tannlege evt gjøre en real god bakgrunnskjekk på tannelgen, jeg fikk "bleika" litt tannkjøtt også noe som er virkelig smertefult )

nå DØR jeg snart av nikotintrang, er egentlig en snuser, men i morgen, 24 timer etter blekinga da bør jeg vel kunne fylle opp nikotinlageret mitt? :P

Hva er best for tenna tror dere SNUS eller RØYK?

Hva med nikotinplaster?

Anonymous poster hash: 51c85...7cd

Skrevet

Prøv på røykeslutt? Sier det ikke for å være moraliserende, men rett og slett fordi tannbleking gjør at tennene lettere blir misfarget i tiden etterpå etter min erfaring, så prøver å unngå farget mat og drikke de første to ukene etter hver runde. Siden jeg bleker ukentlig for tiden, blir det med andre ord lite farget mat, og får mye lettere resultatene versus da jeg spiste hva jeg ville med samme opplegget.

Om du absolutt ikke vil forsøke røykeslutt eller føler det er en god ting i livet ditt, ville jeg bare forsøkt å holde ut med nikotinplaster og heller røyke etter to døgn. Kan du puste ut med nesen, for eksempel? :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å bleke tennene hvis du knapt kan vente med å misfarge dem igjen?

Anonymous poster hash: 30c56...753
  • Liker 6
Skrevet

Hehe, godt poeng 😄men jeg drikker til gjengjeld lite brus, spiser lite sukker også videre i min hverdag. Har ikke hatt hull hele mitt liv og har brukbart lyse tenner, men forfengelighet ønsket litt mer. Ikke at jeg innbiller meg at dette veier opp for en skitten og ekkel vane. Slutta å røyke for 8 mnd siden og planlegger snus slutt etterhvert.

Skrevet

Hva er vitsen med å bleke tennene hvis du knapt kan vente med å misfarge dem igjen?

Anonymous poster hash: 30c56...753

😊godt poeng. Etter et par timer gikk det så bra, at jeg nå vurderer å slutte for godt.

Takk for "rævsparket". 😄

• Liker 3
Skrevet

Tennene blir MYE gulere av snus. Ser det godt på venninner som veksler mellom å røyke og å snuse, stor forskjell.

• Liker 1
Skrevet

Tennene blir MYE gulere av snus. Ser det godt på venninner som veksler mellom å røyke og å snuse, stor forskjell. [/quot

De gjør der ja? Har hørt flere som prøver å overbevise meg om at de blir hvitere ( selvfølgelig tror jeg ikke på det altså). Lurer på hvor den "tenna blir hvitere" teorien kommer fra 😜

Gjest crazycatlady
Skrevet

Benytt sjansen til å prøve å slutte. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...