AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Ja, hvor får man tak i disse superfrøene? Kravet er at de skal være med skall, og at de ikke skal være varmebehandlet. Kort sagt, de skal kunne spire. Anonymous poster hash: 0dc50...aae
malebarisk Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Det er visst forbudt å la dem spire i Norge, hvis det kan hjelpe deg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Jeg er klar over det, men velger å drite i det Hampfrø er jo sunne, og spirer skal være enda sunnere. Da må jo hampfrøspirer være supersunt Hampspiremelk skal visst være den beste melkeerstatningen sies det, og rismelk, soyamelk mandelmelk har jeg prøvd å lage med varierende hell. Så nå vil jeg ha hampspiremelk. Anonymous poster hash: 0dc50...aae
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Skal du røyke dem? Anonymous poster hash: 6ff92...b58
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Skal du røyke dem?Anonymous poster hash: 6ff92...b58 Hehe, nei. Jeg skal spise dem. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=120855 Som rusmiddel er den helt ubrukelig. Birger Carlquist har omtrent 70 tonn hamp stående høstingsklar på åkeren sin. Du kunne ha røykt deg gjennom alle de 50 målene uten å ha fått noen rus. Anonymous poster hash: 0dc50...aae
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Ja, hvor får man tak i disse superfrøene? Kravet er at de skal være med skall, og at de ikke skal være varmebehandlet. Kort sagt, de skal kunne spire. http://www.seedsupreme.com/ De hevder de er "100% legal" og at de driver med "stealth shipping" og "secure purchasing". Med andre ord, de anonymiserer kjøperen og sender frøene i en forseglet konvolutt antageligvis. Du bør ikke gjøre det du har planer om selv om det er praktisk talt umulig å bli tatt for det og sjansen for suksess er stor, samt at gevinsten ved å gjøre det også er stor så er det faktisk ulovlig. Så fy fy fy. Anonymous poster hash: 48bed...a41
debattanten Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Så rart at noe som er så sunt skal være ulovlig. Mongo politikk...... 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 http://www.seedsupreme.com/ De hevder de er "100% legal" og at de driver med "stealth shipping" og "secure purchasing". Med andre ord, de anonymiserer kjøperen og sender frøene i en forseglet konvolutt antageligvis. Du bør ikke gjøre det du har planer om selv om det er praktisk talt umulig å bli tatt for det og sjansen for suksess er stor, samt at gevinsten ved å gjøre det også er stor så er det faktisk ulovlig. Så fy fy fy. Anonymous poster hash: 48bed...a41 Hehe, takk for tips Men det er den THC-frie, "kjipe" varianten jeg er ute etter, den som utseendemessig lover mer enn den kan holde. Helt vanlig industrihampfrø Anonymous poster hash: 0dc50...aae
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Hehe, takk for tips Men det er den THC-frie, "kjipe" varianten jeg er ute etter, den som utseendemessig lover mer enn den kan holde. Helt vanlig industrihampfrø Skjønte jo det da. De har selvsagt industri frø der. Det var grunnen til at jeg linket siden.. Anonymous poster hash: 48bed...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå