Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Nå nærmer våren seg, og jeg tviler på at jeg er den eneste som ikke har funnet en vårjakke enda.

Så jeg trenger litt inspirasjon,

Hvilken vårjakke har du?

Har du noen tips til vårjakker? (IKKE vaffeljakke da alle her i oslo går rundt i dem)

Gjerne link !

Anonymous poster hash: d6a2e...270
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargen skal visst være rosa, etter moteuken i Paris...

Skrevet

Barbour International svart vest, og barbour vintage beadnell. Selv om beadnellen er litt mer høstjakke, tror jeg jeg kommer til å bruke den mye i vår.

Tror jeg kommer til å kjøpe meg en lettere kåpe i tillegg i år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Parajumper lighetweight

Anonymous poster hash: d4a3e...a8c
AnonymBruker
Skrevet

Parajumper lighetweight

Føler du deg ikke veldig fjortis? Jeg mener - alle 13-15 åringene her i Oslo trasker rundt med dem

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vaffeljakke??

Anonymous poster hash: 7309f...5a2
AnonymBruker
Skrevet

Vaffeljakke??

Anonymous poster hash: 7309f...5a2

Quilted.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler du deg ikke veldig fjortis? Jeg mener - alle 13-15 åringene her i Oslo trasker rundt med dem

Ikke den nei. Denne er kort og tynnere. Fin overgangsjakke, så altfor dyr er den heller ikke

Skrevet

Blå (en dus, litt mørk blåfarge) trenchcoat fra donna, kjøpt på match. Finner den ikke på nettsiden.

Det ble årets nye jakke, har et par skinnjakker fra før som snart tas frem også, sort og brun :)

Skrevet

Jeg skaffet meg en quilted fra barbour, det er svært få som går med dem her jeg bor og den får meg faktisk til å se slank ut rundt magen. Ellers liker jeg å gå med trench om våren, her har jeg 3 som er lange og en kort :fnise: Anbefaler å sjekke ut Donnajakker hos Match :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg skaffet meg en quilted fra barbour, det er svært få som går med dem her jeg bor og den får meg faktisk til å se slank ut rundt magen.

Den har skikkelig fin passform. Jeg kjøpte en for halvannet år siden, og brukte den rundt 2mnd. Etter de to månedene begynte stingene på jakken å bli ødelagt og tråder hang ut både her og der. Jeg endte opp med å klage på den og fikk byttet til vintage beadnell´en som jeg har nå (måtte selvfølgelig betale mellomlegget). Så pass på når du bruker jakken.

Merker ikke noe feil med quilted vesten min fra barbour International da, så det kan hende det var engangstilfelle (men så koster international litt mer enn vanlig).

Skrevet

Den har skikkelig fin passform. Jeg kjøpte en for halvannet år siden, og brukte den rundt 2mnd. Etter de to månedene begynte stingene på jakken å bli ødelagt og tråder hang ut både her og der. Jeg endte opp med å klage på den og fikk byttet til vintage beadnell´en som jeg har nå (måtte selvfølgelig betale mellomlegget). Så pass på når du bruker jakken.

Merker ikke noe feil med quilted vesten min fra barbour International da, så det kan hende det var engangstilfelle (men så koster international litt mer enn vanlig).

Takk for tips! Det setter jeg pris på :) Jeg kjøpte den i Aalborg, men damen som jobbet der sa at vi bare måtte kontakte dem dersom det var noe, så jeg skal følge med på jakken. Passformen er utrolig, jeg har litt ekstra rundt magen og med jakken på så ser det ikke slik ut i det hele tatt. Prøvde jakker i 1 og halv time før jeg fant denne :fnise:

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Trenger ny jakke jeg og, så drar opp denne tråden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...