AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har helt sort treningstøy, men hvite joggesko. Jeg har ikke giddet å bruke penger på nye sko, siden de jeg har er i god stand, men jeg føler at det ser litt tullete ut... Ville dere reagert på noen i helsort treningstøy, men hvite sko? Anonymous poster hash: 8fada...f26
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Nei, folk skal være komfortable når de trener så jeg bryr meg ikke. Skulle mote hindre folk i å komme seg ut hadde det vært sinnsykt synd. Anonymous poster hash: 8123f...59d 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Hehe, nei, absolutt ikke. Anonymous poster hash: fc35c...fb9
Viktualia Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Nei, hadde ikke leet på et øyelokk. Tren i komfortabelt og rent treningstøy og gode sko, ingen som bryr seg . Noen antrekk jeg HAR reagert på: regndress, olabukser/hverdagstøy, altfor gjennomsiktige tights, for lite klær, klær som stinker. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Kjære vene. Det der er virkelig ikke noe å bry seg om. Anonymous poster hash: 31032...23c
magicpie Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Svart og hvitt passer jo sammen? Men jeg hadde nok ikke brydd meg om du hadde matchet rødt og rosa heller, bryr meg som regel ikke så mye om hva de andre på treningssenteret har på seg. Jeg har sikkert "kræsjet" litt med farger når jeg trener, men jeg bryr meg ikke så mye - det er da bare gøy med litt knæsje farger på treningstøyet!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Haha, nei.. Ingen bryr seg. Eneste jeg legger merke til på treningssenteret er menn som trener i singlet, eller så korte shorts fra 80-tallet at juvelene nesten henger på utsiden. Anonymous poster hash: 7939b...c54
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Jeg reagerer heller på alle damene på treningsenterne som må matche sesongens grelle treningssko med ditto topper. Prøv å telle andelen som ikke matcher og du skal se de er i mindretall! Det er latterlig, det! Anonymous poster hash: a26da...cb9
Lila Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Absolutt ikke. Eneste gang jeg har reagert var da jeg så en gammel mann på treningssenteret i nystrøket skjorte og dressbukse.
Elanore Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Overhodet ikke, TS, kos deg på trening! Jeg kan se en ekstra gang på noen om skoene tar mye oppmerksomhet fra et ellers mørkt antrekk, men det er mer en visuell detalj synet trekkes mot - ikke noe man aktivt tenker over. Absolutt ikke. Eneste gang jeg har reagert var da jeg så en gammel mann på treningssenteret i nystrøket skjorte og dressbukse.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Absolutt ikke. Eneste gang jeg har reagert var da jeg så en gammel mann på treningssenteret i nystrøket skjorte og dressbukse. Kanskje samme mannen jeg har sett. Men han har en sebrastripet tights dratt godt opp over navlen og en hvit skjorte stappet godt nedi denne. Men om han trives med dette, så hver så god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå