kisskissbangbang Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har kjøpt en Ergo, og kjente da vi fikk den hjem at den stinker røyk. Den trenger definitivt en tur i vaskemaskina, men jeg er usikker på hvordan jeg skal vaske den på best måte. 30 grader? Og kan jeg bruke en dæsj skyllemiddel, tru? Andre lure måter å få røyklukt ut av den på?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 30 grader ja, kanskje den tåler eddik? Anonymous poster hash: 0fabe...ec6
TrickyCicci Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Vi vasket vår Ergo på 40 (hun tygger på selene, så blir litt grisete ), vaskepulver men ikke tøymykner.. Funket helt fint
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Vi vasket vår Ergo på 40 (hun tygger på selene, så blir litt grisete ), vaskepulver men ikke tøymykner.. Funket helt fint Men røyklukt sitter bedre enn spytt Anonymous poster hash: 0fabe...ec6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Den tåler helt sikkert eddik. Hvis du ikke får bort lukta så ville jeg bedt om å få levere den tilbake og få kr tilbake. Anonymous poster hash: 0cd6c...a33
Quiet Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Har vasket vår flere ganger på 30 grader. Ville ikke brukt skyllemiddel.
kisskissbangbang Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2014 Takk for svar! Putter jeg eddik i skyllemidelrommet på maskinen da,eller? Eller bløtlegger jeg den med eddik i vannet? Tenkte kanskje å prøve med et sånt skyllemiddel som, i følge flasken, skal fjerne vond lukt. Jeg vet ikke om det faktisk er sånn at de gjør det, men det er kanskje verdt forsøket. Dere som sier dere ikke ville brukt skyllemiddel, hva er grunnen til det? Jeg trodde ærlig talt ikke folk røkte inn lengre, og spesielt ikke mennesker med barn, så tok ikke høyde for røyklukt i det hele tatt. Irriterende.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Sykt ja Når jeg skulle fjerne "gammellukt" av gamle babyklær så brukte jeg eddik i skyllemiddelrommet, på noen plagg ble lukta borte med en vask, noen et par vasker og noen aldri. Tøymykner kan ødelegge elastisiteten så kanskje derfor folk ikke vil bruke det. Har ikke Ergo så vet ikke hvordan det er. Anonymous poster hash: 0cd6c...a33
kisskissbangbang Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2014 Da kjører jeg den én gang med eddik og én gang med skyllemiddel, så får jeg bare krysse fingrene. Takk for hjelpa alle sammen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå