Gå til innhold

Bikinisesongen....

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Pga at jeg har hatt trøtthetssyndrom i 10 mnd så har jeg ikke fått trent før sommeren :-? Jeg er nesten bra nå, men alt jeg kan gjøre av fysisk aktivitet er å gå tur... (når jeg utsetter meg selv for fysiske anstrengelser så tar jeg energi som jeg ikke får tilbake igjen). Så nå går jeg utrent inn i bikinisesongen for første gang i mitt liv :-( Skal jeg liksom gå offentlig på stranda i bikini nå? Goddamn, jeg vet jo at jeg ser stusselig ut. Hvis jeg bare kunne trent litt vekter... (er vant til å ha litt muskler). Vurderer nesten å kjøpe meg sånn greie på TV-shop som gir elektro-pulser til musklene så de strammer seg. Sånn trener man uten faktisk å trene :D Noen som har prøvd... Den eller noe som helst annet som kan funke? Jeg kommer snart til å gå å trene. Vet ikke om jeg orker å gå sommeren i møte utrent :cry: :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

elektro-pulser skal funke ja.. men spørs hvor du kjøper de fra ;) jeg stoler ikke alltid på tv-shop ;) du orker ikke å løfte cola flasker e.l da? med innhold sef! du kan ta 0,5 kanskje.. 1,5l har iallefall funka hos meg.. og gjør øvelser for rompa og beina? situps? du trenger jo ikke å gjøre så mange repetisjoner.. solarium, en brun kropp ser strammere ut enn en blek! kanskje du skal heller fokusere på deg, og ikke på hvordan du ser ut i bikini? ikke slit deg ut.. du ser sikkert flott ut uansett :)

Gjest Lilleulv
Skrevet
elektro-pulser skal funke ja.. men spørs hvor du kjøper de fra ;) jeg stoler ikke alltid på tv-shop ;) du orker ikke å løfte cola flasker e.l da? med innhold sef! du kan ta 0' date='5 kanskje.. 1,5l har iallefall funka hos meg.. og gjør øvelser for rompa og beina? situps? du trenger jo ikke å gjøre så mange repetisjoner.. solarium, en brun kropp ser strammere ut enn en blek! kanskje du skal heller fokusere på deg, og ikke på hvordan du ser ut i bikini? ikke slit deg ut.. du ser sikkert flott ut uansett :)[/quote']

:) Takk for bra tips. Tror jeg skal prøve det med flaska og et par sit ups i første omgang... Så får jeg se om jeg kanskje orker mer etter hvert :P

Gjest StoreSky
Skrevet

Elektro fungerer IKKE - med mindre musklene dine er helt "dau"!! De elektriske impulsene er for svake og får bare på overflaten til å funke. Hadde det virket, ville ikke folk trent med vekter...

Sit-ups og push-ups er gratis og kan gjøres hjemme. Flasker med vann i er jo litt vekt. Hold overarm i ro, bøy i albu oppover. Eller løft over hodet for å trene baksiden av armene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...