AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Det er som om 7 milliarder mennesker i denne verden, og ingen ønsker å date meg. Jeg hater denne verden ... he Anonymous poster hash: c1777...eda 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Tror ikke det er noen som har møtt like mange mennesker som deg =O Det kommer det kommer! Anonymous poster hash: 0ee97...acd 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Har du regnet bort alle homoseksuelle (evt regnet bort alle heteroseksuelle av samme kjønn om du er homofil), alle som er mindreårige, alle som er feil kjønn for ditt tenningsmønster, alle som er for gamle for deg, alle som er gift, og alle de som ikke har truffet deg.. og landet på 7 mrd? Du må tenke litt mer positivt. Lighten up. Norge er en dråpe i havet. Anonymous poster hash: 1b93e...c00 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Jeg finner bare mannfolk som vil ha sex og ingenting annet jeg Nei, selv om jeg kan velge fra "øverste hylle" så gidder jeg ikke det, for jeg vil ikke ha noen som ikke har noe mellom øra. Anonymous poster hash: 16132...8d0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 For tiden "Den gjennomsnittlige kvinnen ville heller ha skjønnhet enn hjerne, fordi den gjennomsnittlige mannen kan se bedre enn han kan tenke. Anonymous poster hash: c1777...eda
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Jeg finner bare mannfolk som vil ha sex og ingenting annet jeg Nei, selv om jeg kan velge fra "øverste hylle" så gidder jeg ikke det, for jeg vil ikke ha noen som ikke har noe mellom øra.Anonymous poster hash: 16132...8d0 Om du kun finner menn som vil ha sex så er det noe med signalene eller den seksuelle utstrålingen din. Hadde samme "problemet" før. Kunne gå kledd som en nonne men fortsatt bare møte menn som ville høvle over meg, selvom jeg er en pen og snill jente. Så tok jeg tak i meg selv, og nå vil gutter bli sammen med meg før sex, og vente enda noen måneder etter det. Så bare finn ut hva du gjør feil, så blir det bra Anonymous poster hash: 9d4f1...319
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Om du kun finner menn som vil ha sex så er det noe med signalene eller den seksuelle utstrålingen din. Hadde samme "problemet" før. Kunne gå kledd som en nonne men fortsatt bare møte menn som ville høvle over meg, selvom jeg er en pen og snill jente. Så tok jeg tak i meg selv, og nå vil gutter bli sammen med meg før sex, og vente enda noen måneder etter det. Så bare finn ut hva du gjør feil, så blir det bra Anonymous poster hash: 9d4f1...319 Tok tak i deg selv? Haha, jeg gjør ikke så mye feil. Har da akkurat gått ut av et forhold også, men føler det virker sånn at mannfolka bare vil ha sex. Anonymous poster hash: 16132...8d0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Det er som om 7 milliarder mennesker i denne verden, og ingen ønsker å date meg. Jeg hater denne verden ... he Anonymous poster hash: c1777...eda da er vi 2 :D Anonymous poster hash: 6b4c0...dcc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Jeg vil ikke date for å ha sex , men for å finne kjærligheten det skjønner ikke dere jenter ahh Anonymous poster hash: c1777...eda 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Jeg vil ikke date for å ha sex , men for å finne kjærligheten det skjønner ikke dere jenter ahh Anonymous poster hash: c1777...eda jeg skjønner ikke. Vil de ha sex med deg men ikke date deg, eller tror de du bare er ute etter sex? Er du bare ute etter å møte en masse jenter for å finne en som er perfekt, eller bryr du deg oppriktig om jentene du møter og lar ting utvikle seg? Anonymous poster hash: 9d307...813
Doge Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 jeg skjønner ikke. Vil de ha sex med deg men ikke date deg, eller tror de du bare er ute etter sex? Er du bare ute etter å møte en masse jenter for å finne en som er perfekt, eller bryr du deg oppriktig om jentene du møter og lar ting utvikle seg? Anonymous poster hash: 9d307...813 Mulig jeg tar feil, men jeg tror han mener at han går ikke på date kun for å ha sex, men for å finne kjærligheten. Og at dere ikke tror på han når han sier dette eller noe sånt. Denne passer veldig fint her i tråden:
smarie Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Jeg vil ikke date for å ha sex , men for å finne kjærligheten det skjønner ikke dere jenter ahh Anonymous poster hash: c1777...eda Prøver du å være morsom eller er du rett og slett dum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå