AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har en date, som jeg møter. Hans telfon piper eller ringer i ett kjør.... Han trykker også stadig på mobilen mens vi er ute å spiser eller går tur osv.... Jeg vil ikke nevne dette for han.... Jeg ønsker å stole på den jeg skal være i lag med, og velger å tro at han er interessert og at har mye venner eller noe. Hvordan ville dere reagert på dette? Anonymous poster hash: e55c3...c4a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Hadde ikke likt det.. litt er greit, men hele tiden.. da hadde jeg blitt irritert! Anonymous poster hash: 2f649...c01 3
hjertesukka Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 I alle dager! Hvis det ikke er noe alvorlig på gang i familien, så er det vel bare for å gi inntrykk av at han er busy og travel, da. Synes det er uhøflig og skikkelig turnoff. Ville spurt rett ut og hørt hva han sa. 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Han dater vel flere, da. Anonymous poster hash: a3849...ee5 3
OppNedPåAlt Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Folkeskikk å ta mobilen på lydløs, eller i det minste ikke stå og trykke, med mindre bestemora holder på å dø eller noe i den duren... 3
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Jeg har en date, som jeg møter. Hans telfon piper eller ringer i ett kjør.... Han trykker også stadig på mobilen mens vi er ute å spiser eller går tur osv.... Jeg vil ikke nevne dette for han.... Jeg ønsker å stole på den jeg skal være i lag med, og velger å tro at han er interessert og at har mye venner eller noe. Hvordan ville dere reagert på dette? Anonymous poster hash: e55c3...c4a Jeg hadde sagt at om mobiltelefonen var viktigere for ham enn å holde oppmerksomheten på meg, på oss, når vi var sammen, ville jeg avslutte. Endret 4. mars 2014 av Arabella 3
smarie Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Jeg syns det er respektløst av andre og holde mye på med mobilen når vi er sammen. Jeg hadde sagt i fra. 1
Monstrum Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Det er respektløst, og jeg hadde sagt at jeg ikke syntes noe om det, og helst så at han kunne legge vekk telefonen en stund. Hadde ikke det hjulpet, vet jeg ikke om jeg hadde orket å fortsette. Med mindre det er noe alvorlig i familien såklart, da - men da er det egentlig litt merkelig at han prioriterer å dra på date...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Kanskje ta opp din egen mobil og skrive melding til ham? Kan bli morsomt - og lærerikt;) Anonymous poster hash: 56c6b...5f0 3
jita Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Jeg hadde antatt at han ikke var så interessert hvis telefonen var så mye viktigere enn daten deres. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 En historie fra virkeligheten som jeg gjerne vil dele med dere i denne tråden: Det var reunion, og "Pål" hadde gledet seg til å treffe igjen vennene sine og andre han hadde gått på skole med tidligere. Problemet var bare det at alle bortsett fra ham satt med hver sin mobiltelefon og tastet på den istedenfor å snakke sammen. Kanskje det var litt rart å møtes igjen? Allikevel syntes ikke "Pål" dette var greit, så han tok opp sin mobiltelefon og skrev en melding til alle sammen om at de faktisk var på reunion, og om de ikke heller kunne prate litt sammen istedenfor å være så forbasket opptatt av mobiltelefonene sine istedet. Det ble en icebreaker uten sidestykke, der det ble latter iblandet flaue fjes, men folk la nå ihverfall fra seg mobiltelefonene sine og begynte å snakke sammen. Anonymous poster hash: 56c6b...5f0 4
Shira Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Jeg hadde sagt at om mobiltelefonen var viktigere for ham enn å holde oppmerksomheten på meg, på oss, når vi var sammen, ville jeg avslutte. Edit: tilføyelse Må bare spørre. Hvorfor forklarer du hva du har forandret på? Det "Edit: tilføyelse" opplegget, altså.
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Må bare spørre. Hvorfor forklarer du hva du har forandret på? Det "Edit: tilføyelse" opplegget, altså. Jeg tilføyde "på oss" fordi det kunne se ut som om jeg bare tenkte på meg selv Endret 4. mars 2014 av Arabella
Shira Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Jeg tilføyde "på oss" Skjønner.. Men kan du ikke bare tilføye uten å skrive at du har tilføyd?
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Skjønner.. Men kan du ikke bare tilføye uten å skrive at du har tilføyd? Det kunne jeg sikkert. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Trådst. Jeg synes det er uhøflig. Men kanskje derfor han har blitt dumpa før? Han er grei og kjekk ellers. Anonymous poster hash: e55c3...c4a
Mortifera Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Dårlig folkeskikk rett og slett. Du burde si det til han, er ikke sikker at han innser hvor irriterende det er. Har selv en venninne som sitter på telefonen konstant når vi møtes. Når man først møtes burde man legge telefonen til side, de fleste sitter å lurker på telefonen nok som det er uansett...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Dårlig folkeskikk rett og slett. Du burde si det til han, er ikke sikker at han innser hvor irriterende det er. Har selv en venninne som sitter på telefonen konstant når vi møtes. Når man først møtes burde man legge telefonen til side, de fleste sitter å lurker på telefonen nok som det er uansett... trådstarter: ja jeg vil si det er uhøflig og negativt. Men sier dette noe om hans interesse for meg? Han oppføre seg ellers som om han er interessert.Anonymous poster hash: e55c3...c4a
Gjest Eurodice Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 (endret) trådstarter: ja jeg vil si det er uhøflig og negativt. Men sier dette noe om hans interesse for meg? Han oppføre seg ellers som om han er interessert.Anonymous poster hash: e55c3...c4a Du skriver i første innlegg at du velger å tro at han er interessert, og da spør jeg, på hvilke måter da? Endret 4. mars 2014 av Arabella
Mortifera Skrevet 4. mars 2014 #20 Skrevet 4. mars 2014 trådstarter: ja jeg vil si det er uhøflig og negativt. Men sier dette noe om hans interesse for meg? Han oppføre seg ellers som om han er interessert.Anonymous poster hash: e55c3...c4a Jeg tror ikke det trenger å bety at han ikke er interessert i deg, du kan jo spørre han og ordlegge deg noe sånn som "Synes du det er kjedelig å være sammen med meg siden du er så opptatt av mobilen?" Tror han skal være passe dum om han ikke forstår tegninga da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå