Froz1 Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Jeg skriver denne tråden mest for meg. Jeg syntes jeg ser ganske stor ut i bilder o.l. og jeg har en bmi på 25. For meg er det god nok grunn til å ville hoppe ned noen kilo til sommertiden. Det som er rart er at nå har jeg en kjæreste som er veldig glad i kroppen min slik som den er NÅ, men det gjør det litt enklere for meg å gå ned litt tror jeg siden jeg ikke merker denne ultimate panikken om bikinisesong og at det haster så veldig. Om det ikke skjer så er det ingen krise. Får bare håpe kjæresten ikke blir furten OM jeg går ned litt da, hehe! Vel jeg hater å trene, men jeg begynner å gå lange turer som kardio. Igår gikk jeg i 1,5 timer, hvor det også var mye oppover bakker. Jeg har også hentet min gamle vekt og den viste som så: 173 høy, 75 kilo. Mat igår: Frokost: egg og kaffe Lunsj: ananas og smoothie Middag: Kylling med avokado, paprika, ost og gulrot. Kveldsmat: Halv "bolle" med fiber frokostblanding. Ellers drikker jeg mest vann/fun light. Jeg lurer på om jeg kan ha en slags melkeintoleranse. Jeg er veldig glad i melk og får det i meg via smoothie og frokostblanding. Men jeg er så sykt oppblåst i magen! Magen bare stikker så langt ut den kan og det er irriterende. Så jeg skal prøve i noen dager nå å droppe melk, og se om det hjelper. Idag til frokost ble det mer egg og kaffe og har drukket 0.7 liter fun light allerede (sto opp sent). Til lunsj vurderer jeg enten blomkålsuppe eller scampi i hvitløk! nam! Endret 4. mars 2014 av brl
Froz1 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2014 Har du prøvd å kutte ut Fun Light? Jeg har faktisk nettopp begynt med fun light. Som å prøve å kutte ut melken etter oppblåstheten. Så det kan ikke være den ... Idag: Frokost: Kaffe og egg Lunsj: Frokostblanding Middag: Kylling, avokado, tomater og piknik-skinke Kveldsmat: Cruslibar Også har jeg gått 7 km tur idag
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Du kan jo jobbe mot helårskroppen fremfor å sulte deg til sommeren for så å legge på deg når du spiser deg mett igjen? En får ikke en sunn og fin kropp av å drikke fun light og spise energibarer.Anonymous poster hash: 051b2...5ad 4
Froz1 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2014 Vil ikke si at jeg sulter meg akkurat. Jeg går ikke noe rundt sulten med dette kostholdet. Og energibaren var snacks.... Ang middagen var det restene fra igår, blir ikke det samme hver dag heller. Men takk for tipset ditt Anonym
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Hvis du skriver tråden mest for deg selv, er det kanskje bedre å åpne en dagbok, i stedet for å åpne en tråd på et diskusjonforum. Anonymous poster hash: af6f4...bec 1
Marie90 Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Mulig soyamelk eller kokosmelk gjor deg mindre oppblaast? Jeg trenger fortsatt melk i kaffen, men hjelper aa ikke drikke laktose.
Froz1 Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2014 Hvis du skriver tråden mest for deg selv, er det kanskje bedre å åpne en dagbok, i stedet for å åpne en tråd på et diskusjonforum. Anonymous poster hash: af6f4...bec Det var en god ide! Men går det ann å bytte nå? Uansett mente jeg at jeg startet tråden for å sette på "papir" hva jeg gjør mot sommeren for min egen del, men er hyggelig med kommentarer og om noen andre vil dele sine egne erfaringer
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Dette kommer ikke til å gå bra. Du spiser alt for lite. Anonymous poster hash: 6e3e4...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Det var en god ide! Men går det ann å bytte nå? Uansett mente jeg at jeg startet tråden for å sette på "papir" hva jeg gjør mot sommeren for min egen del, men er hyggelig med kommentarer og om noen andre vil dele sine egne erfaringer Du kan vel bare kopiere innleggene dine, og starte en dagbok . For det er vel det du egentlig vil. Du får nok like mange kommentarer der, og hvis du har tenkt til å holde denne tråden levende med nye postinger om ditt prosjekt, er det der den hører hjemme. Anonymous poster hash: af6f4...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå