Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei dette innlegget hører ikke hjemme under seksualitet!!! høhøhø! :sjarmor:

jeg mener virkelig, i hvilken dagligvarebutikk har de best brød! kjøpte et brød på meny i østre aker på onsdag og det er nesten pill råttent nå og ramler sammen bare jeg ser stygt på det. hvor bør jeg heller gå syns dere brødspisere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei asså du bruker altså litt tid på å spise opp et brød.. hva med å skjære det opp og legge i frysern? så tar du ut de skivene du skal ha?

trokke brødene til rimi el andre steder smaker bedre enn meny`s etter 4 dager;p

Skrevet

Hvis du kjøper brød som du skal ha for fire dager av gangen, anbefaler jeg deg å kjøpe sånn mørkt rugbrød :wink:

Skrevet

Ultra, Centra og SmartClub har de beste brødene. De beste er uansett de som butikken lager/steker selv, ikke sånn billig-kneipp fra Rema liksom. Du burde nok fryse ned ja, det er ikke lett å komme gjennom et brød når man bare er én (særlig hvis man er som meg og ikke spiser brød som er mer enn 2 dager gammelt).

Skrevet

Rimi her nede har alltid nybakt brød som smaker kjempegodt. derimot så holder det ikke så lenge.

Skal du ha brød som varer lenge så bak selv eller kjøp f.eks ferdigoppkuttet toastbrød. da kan du fryse ned i porsjoner.

Gjest gjest1
Skrevet

"Godt brød" i Bogstadveien har et dødsgodt solsikkebrød. Men hvor lang tid det tar før det mugner - det vet jeg ikke.

Skrevet

No får de vel kanskje ikkje tak i det i Oslo, men her i Bergen har me eit brød som heiter Spleisebrød (ei krone eller noko frå kvart brød går til vedlikehald av Statsraad Lemkuhl) - eg har i alle fall ikkje hatt brød som har halde seg mjukt og godt så lenge.

Skrevet

Forresten, polarbrød skal jo holde seg ferskt lenge. Det er ikke altfor store pakker, og det smaker veldig godt.

Skrevet

Det beste brødet er "Bondebrød" - tror de selger det i Coop-forretninger.

Vi spiser heller ikke mye brød, men vi skjærer alle brødene i to, og så fryser det ned i slike "halvparter", og da er brødet aldri "gammelt" når vi spiser det, liksom

Skrevet
Forresten' date= polarbrød skal jo holde seg ferskt lenge. Det er ikke altfor store pakker, og det smaker veldig godt.

:riste:

Vil ikke anbefale å ha polarbrød i brødskuffen mer enn et par dager.. fant mine med mugg etter 3 dager..

Skrevet

YOGHURTBRØD..

Kjøper det på Rema..

Beste brød som finnes :Nikke:

Gjest Fighter
Skrevet

Har også opplevd at polarbrød mugner fort.

Skrevet

Om du får vanlig brød til å mugle på 4 dager, så tror jeg du oppbevarer det feil. Eller mener du at det er så tørt at det ramler sammen?

Softkorn er et litt mindre brød enn vanlig kneip og sånn og holder seg mykt noen dager om du oppbevarer det i plastpose på kjøkkenbenken.

Skrevet

Det beste brødet jeg har smakt noen gang, er valnøttbrødet de har på Smart Club. Mmmmmm..

Solsikkebrødet fra Meny er heller ikke værst.

Skrevet

Den aller beste måten å oppbevare brød på for småspiste persomer, er å kjøpe seg et godt (og dessverre dyrt) brød fra en skikkelig bakerbutikk, skjære det opp, putte det i frysen og så bare tine de skivene du skal spise til hvert måltid.

Slik gjør i alle fall mine single venner det, og de har alltid nydelig brød til frokosten.

Skrevet
YOGHURTBRØD..

Kjøper det på Rema..

Beste brød som finnes :Nikke:

Yepp, dette brødet er kjempegodt og holder seg ferskt lenge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det beste brødet er det du baker selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...