AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Har begynt å trene leggene hardt for har planer om å få de større.. Men 2 dager etter trening klarer jeg ikke å gå på foten, kjempevondt på innsiden av leggen om jeg setter ned foten så leggmuskeln blir strekt ut. Mye verre smerter enn stølhet, håper ikke jeg får betennelse nå? Er det bare å prøve å strekke ut tross smerten?Anonymous poster hash: d42f5...6b6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Tøye ville jeg vært litt forsiktig med. Ville heller gått noen turer og ventet med hard trening på leggene. Dersom det ikke går over så ville jeg dratt til lege.Anonymous poster hash: c1ca0...056
Wiggins Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Dette høres ut som en overbelastning eller muligens begynnende senebetennelse. Vent noen få dager, toppen 3-4, om det er uendra eller verre tar du umiddelbart kontakt med fastlegen din. Om det skulle gå over av seg selv så bør du betrakte dette som en advarsel og ikke ta i like hardt på neste trening. Mange mosjonister kan fint tåle å trene hardere enn de gjør, men ved å ikke presse seg maksimalt hver gang har man mindre risiko for skader.
Gjest bustyvel Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Kanskje et signal på at du har begynt for hardt ja. Håper det går fort over for deg
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Tusen takk for svar, dere! Da skal jeg være veldig forsiktig.. Har bare lest at leggene og sånt kan man bare ta det man klarer, men var kanskje dumt å begynne sånn med en gang.. Har lært nå! Anonymous poster hash: d42f5...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå