Gå til innhold

Vask som først er tett, så ikke, så tett igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet inn i en leilighet, og vasken på badet er fryktelig merkelig. Man kan vaske hendene der flere ganger, og vannet renner vekk som vanlig. Men helt ute av det blå blir den tett, og vasken er full av vann + at det lekker under vasken. Så når man prøver igjen litt senere så er den ikke tett lenger. Sånn har det holdt på i noen dager nå siden vi flyttet inn. Og siden den er så veldig av og på om den er tett eller ikke så har vi enda ikke kontaktet utleieren. Hva i alle dager kan dette være? Hva kan vi gjøre for å fikse det?

Videoannonse
Annonse
Gjest skravle
Skrevet (endret)

Vannlåsen er er vel tett av dritt da. Skru opp å ta en titt da vel.

Endret av skravle
  • Liker 1
Skrevet

Vannlåsen er er vel tett av dritt da. Skru opp å ta en titt da vel.

Det har vi gjort, men problemet er der fortsatt..

AnonymBruker
Skrevet

Mudin.

Anonymous poster hash: bff5b...e19

Skrevet

Mudin.

Jeg leste nettopp en undersøkelse/test av slike midler, og Plumbo Heavy Gel kom faktisk bedre ut enn Mudin. Lettere tilgjengelig er den også. ;)

:heks:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste nettopp en undersøkelse/test av slike midler, og Plumbo Heavy Gel kom faktisk bedre ut enn Mudin. Lettere tilgjengelig er den også. ;)

Men det er Mudin rørleggerne foretrekker å bruker. De fleste bor vel i nærheten av en rørleggerbutikk, og der kan en også få gode råd over disken på kjøpet. ;)

Skrevet

Men det er Mudin rørleggerne foretrekker å bruker. De fleste bor vel i nærheten av en rørleggerbutikk, og der kan en også få gode råd over disken på kjøpet. ;)

Selvfølgelig, det er jo det merket de selger selv - og det til en forholdsvis høy pris også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...