Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2004 #1 Skrevet 29. mai 2004 Er det vanlig at det gjør grusomt vondt etterpå?
birgitte242 Skrevet 29. mai 2004 #2 Skrevet 29. mai 2004 Ja det er ikke uvanlig. Jeg har rotfylt endel ganger og ca. halvparten av de gangene har det gjort veldig vondt i 2-3 dager. Derfor får jeg alltid med meg en resept
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2004 #3 Skrevet 29. mai 2004 Mulig jeg var heldig, gjorde ikke noe vondt. Kjente litt men det var ingenting mot hvor vondt det gjorde før rotfyllingen. Du får nok smertestillende ja.
Litago Skrevet 29. mai 2004 #4 Skrevet 29. mai 2004 Jeg har også rotfylt noen ganger og aldri hatt mye smerter etterpå. Litt øm, men det er også alt. Men som det sies i innlegget ovenfor så kan det gjøre vondt. De fleste tannleger gir deg derfor en resept på smertestillende.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 Jeg har rorfylt 2 ganger,det gjorde ikke vondt mens han holdt på og ikke etterpå.
Piarina Skrevet 6. juni 2004 #6 Skrevet 6. juni 2004 Jeg syns det gjorde vondt etterpå, begge gangene jeg gjorde det. Men så fikk jeg betennelse i den ene tannen 2 ganger etterpå, så det spørs vel hvor bra det var gjort...
Rapitap Skrevet 6. juni 2004 #8 Skrevet 6. juni 2004 Jeg har rorfylt 2 ganger,det gjorde ikke vondt mens han holdt på og ikke etterpå.
Jellyfish Skrevet 9. juni 2004 #9 Skrevet 9. juni 2004 Har også rotfyllt, hadde en slik type fylling som jeg tok ut og puttet inn ny annenhver måned i to år. Tror det var noe spes siden jeg var så ung eller noe (lenge siden). Kan ikke huske at det var spsielt vond etterpå, men det som var ille var å sitte å gape så lenge!
vivi Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 Jeg har rotfylt en gang, og syns ikke det var vondt. Men så var tannpinen i forkant så j........ vond at alt ble himmelrik etterpå :-)
Ylajali Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Har også rotfylt en gang, og synes det gikk helt greit etterpå. Selve rotfyllinga derimot...
Gjest Starya Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Har en rotfylling, og tanna var temmelig øm lenge etterpå.
Sannasol Skrevet 10. juni 2004 #13 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har rotfylt 3 ganger. Men, kun siste gangen gav meg vanvittige smerter etterpå. Det var for 2 uker siden. Jeg er gravid, og kunne ikke ta sterkere smertestillende enn paracet, noe som ikke hjalp for å si det sånn. Det var skikkelig vondt i 3 dager, senere ømt ca. 1 uke.
Monstermagnet Skrevet 11. juni 2004 #14 Skrevet 11. juni 2004 Jeg tror dette varierer veldig fra menneske til menneske. Har selv rotfylt, og kjente ingen smerte. Har også operert bort visdomstenner, og det var heller ikke smertefullt. Men så er jo jeg rimelig barsk også! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå