mee mee Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Er det noen som vet om det fortsatt selges? Er kjempelenge siden jeg har sett det i butikkene. Kjempesynd om det ikke er det, likte det bladet kjempegodt. Noen som har tips om gode erstattere?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Det har jeg aldri sett i salg. Men får et blad i posten som heter Sans. Det begynte å komme etter av vi bestilte huskatalog fra Blink Hus. Anonymous poster hash: 89230...c56
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Det har jeg aldri sett i salg. Men får et blad i posten som heter Sans. Det begynte å komme etter av vi bestilte huskatalog fra Blink Hus. Anonymous poster hash: 89230...c56 Etter å ha sjekket litt, ser jeg at det mest sannsynlig ikke er snakk om samme bladet. Kan se ut som at det var Hjemmet som ga ut det Sans du tenker på. Og utifra Facebooksiden deres kom siste utgave av bladet ut i juni i fjor. pga dårlig salg Anonymous poster hash: 89230...c56
mee mee Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2014 Etter å ha sjekket litt, ser jeg at det mest sannsynlig ikke er snakk om samme bladet. Kan se ut som at det var Hjemmet som ga ut det Sans du tenker på. Og utifra Facebooksiden deres kom siste utgave av bladet ut i juni i fjor. pga dårlig salg Anonymous poster hash: 89230...c56 Fant ut det samme Likte veldig godt det bladet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå