Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var du utro?

Var det ONS eller et lengre forhold på si?

Var det bare fysisk eller var følelser inkludert?

Fortalte du det til kjæresten?

Hvis ja, hvordan reagerte hun/han?

Og det jeg lurer mest på - hvordan føltes det i etterkant?

Håper dette kan bli en tråd hvor folk kan fortelle sin versjon av det, uten å bli dømt. Jeg er bare veldig nysgjerrig. Folk reagerer så ulikt i etterkant. Noen ser ikke noe problem med det, andre får dårlig samvittighet og forteller, noen slutter å stole på den andre parten, og mister kanskje følelsene, i et forsøk på forsvar kanskje, siden de føler seg falske. Og noen mener det har reddet et skrantende forhold.

Anonymous poster hash: e56bb...c59
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 25. Har vært utro. Det var ikke et ONS men heller et forhold på si og jeg var forelsket i den mannen. Han jeg bodde med hadde jeg overhodet ingen følelser for og heller ikke respekt for egentlig. Han behandlet meg dårlig og for å slippe å gjøre det slutt, valgte jeg å være utro. Angrer jeg? Nei, egentlig ikke men angrer på at jeg ble avslørt. Eksen reiste hjem til fyren og slo han nesten ihjel. Så det var det.

Mannen jeg er sammen med nå kunne jeg aldri vært utro mot. Jeg elsker han av hele mitt hjerte. For gutter er det kanskje bare sex når de er utro, men vil tro at for jenter er det noe mer enn det altså.

Anonymous poster hash: e7636...15b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jegvhar vært utro.

Vi lå sammen bare en gang, men traff hverandre en del ganger før det.

Masse følelser involvert fra min side. Mitt forhold var dødt.

Jeg fortalte det aldri. Et par dager senere slo jeg opp og han flyttet ut.

Jeg angrer ikke, jeg tror det måtte til for at jeg skulle tørre å slå opp.

Anonymous poster hash: eede2...560

AnonymBruker
Skrevet

Vært utro mot alle mine exer med min første kjærlighet og nåværende kjæreste.

Angrer ikke.

Med han første var jeg utro i begynnelsen av forholdet. Så var vi sammen noen år, han fikk aldri vite det. Så var jeg utro igjen etter å ha vært uten sex i 8-9 mnd i forholdet mitt. Fortalte det til han, han ville fortsatt være sammen, så jeg dumpet han.

Neste kjæresten var jeg utro med en haug med gutter i syden. Det angrer jeg på. Så var vi sammen er par år, han fikk aldri vite det. Så møtte jeg den nåværende kjæresten min. Ble sammen med han igjen før det egentlig ble slutt med han andre.

Aldri vært utro mot min nåværende kjæreste. Han er vel den eneste jeg har hatt ekte følelser for, de andre var jeg mest med fordi jeg hater å sove alene.

Anonymous poster hash: 7dea2...da8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært utro flere ganger og det jeg angrer med det er at jeg var for feig til å gjøre det slutt med den jeg var sammen med.
Utroskap er bare tull, men jeg lot meg styre av følelsene og hadde et slags forhold til den jeg var utro med. Det kom frem for en dag og jeg ble tilgitt, vi prøvde jobbe med forholdet og det funket greit i noen år før jeg gjentok samme tabbe.
Men da var det nok, da ble det slutt, jeg orket ikke leve slik og han jeg var sammen med fortjente bedre enn ei som til stadighet var utro p.g.a. manglende følelser.

Ellers har jeg også vært den andre har vært utro med, dessverre var jeg da så korttenkt at jeg så spenningen i det, tenkte "jeg er jo singel og kan gjøre som jeg vil".
Funka dårlig da dårlig samvittighet alltid kom krypende og jeg valgte å stå for det jeg hadde gjort. Utrolig nok ble jeg tilgitt av de bedratte, om jeg fortjente det vil jeg ikke påstå, men jeg angret virkelig!

Nå er jeg i et forhold hvor jeg for første gang opplever å ha oppriktige følelser, å være utro kunne ikke falt meg inn!

Anonymous poster hash: 96fa7...563
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro mot mannen min..

Vi har vært gift i noen år og sammen i nesten 10 år.

Jeg gjorde det for det spenningenskyld.

Han jeg var utro med hadde jeg flørtet med et års tid, var mye tilnærminger og et slags vennskap..

Jeg var utro og mannen fant ut av det.

Dette er to års siden, vi er sammen ennå.

Vært en tung tiid, men går bedre nå.

Om jeg angrer?

nei, på en måte ikke.

Jeg får ikke gått tilbake i tid å fjerne det, så kan ikke angre.

føler ikke så mye rundt det.

Om jeg kunne vært utro igjen?

tror ikke det..

jeg går ikke inn for det lenger, og søker ikke kontakt med andre menn på den måten lenger.

Anonymous poster hash: 0e3f0...62b
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært utro både med ons og forhold på si, alt mot samme gutt.

Det ga meg et fryktelig adrenalin som jeg bare elsket.

Vi er ikke sammen nå lenger, og sa aldri i fra til han heller. Angrer ikke, har ikke dårlig samvittighet, vet også at han kysset noen på byen en gang, det plager meg ikke siden jeg gjorde alt jeg har gjort, følte egentlig at det ga meg en grunn til å ikke tenke noe mer på det.

Han vet forresten ikke at jeg vet om hva han har gjort ;)

Anonymous poster hash: cf1cb...ae0
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen flere innspill?

Anonymous poster hash: 812ef...a97
Gjest Vevila
Skrevet

Har vært utro flere ganger da jeg var yngre. Overlappet en del forhold med nye forhold. Har ikke noen spesielle tanker om det egentlig... Klarte å forsvare handlingene i mitt eget hode.

AnonymBruker
Skrevet

Vært utro en gang, etter år med typen. Han satt hjemme å passa ungene jeg har fra tidligere forhold, mens jeg knulla en nabo i bilen...100 meter unna huset. ONS.. Angrer ikke :P var sammen et år etter det og han fikk aldri vite.

Anonymous poster hash: 4dd69...306

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært utro både med ons og forhold på si, alt mot samme gutt.

Det ga meg et fryktelig adrenalin som jeg bare elsket.

Vi er ikke sammen nå lenger, og sa aldri i fra til han heller. Angrer ikke, har ikke dårlig samvittighet, vet også at han kysset noen på byen en gang, det plager meg ikke siden jeg gjorde alt jeg har gjort, følte egentlig at det ga meg en grunn til å ikke tenke noe mer på det.

Han vet forresten ikke at jeg vet om hva han har gjort ;)

høres ut som dere fortjente hverandre.

Anonymous poster hash: f84b0...834

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Overraskende få med dårlig samvittighet :P

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Overraskende få med dårlig samvittighet :P

For min del var forholdet så på hell uansett at det ikke var noe følelser igjen. Var bare en lettelse å ha en unnskyldning for å slå opp.

Skrevet

Jeg har vært utro flere ganger, men aldri i mitt nåværende forhold.

Da jeg var i tenårene var jeg utro både som ons og i et kort forhold. Alt det ser jeg i dag på som et behov jeg hadde for bekreftelse, kjæresten var dårlig på komplimenter. Jeg hadde ikke så mye dårlig samvittighet da.

I mer voksen alder har jeg bare vært utro en gang - med mannen jeg fremdeles er sammen med, og som jeg tror jeg kommer til å bli gammel med. Mannen jeg var utro mot - fikk jeg veldig dårlig samvittighet overfor. Jeg var og er glad i han, men ikke som kjæreste. Forholdet var ikke godt, derfor tror jeg at jeg kunne falle for en annen. At jeg var utro er selvsagt feil og jeg ville gjort det på en annen måte i dag ... håper jeg. Det er nemlig utrolig vanskelig når man svever på en rosa sky av forelskelse.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

høres ut som dere fortjente hverandre.

Anonymous poster hash: f84b0...834

Yes, vi gjorde nok det.

Ikke vært utro med nåværende da, og nå frister det heller ikke. Med eksen så fristet det fra første gangen jeg faktisk fikk en fristelse, men nå har jeg bare lyst på min kjære!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg var sammen med en fyr i 8 mnd, men var egenltlig aldri noe forelska i han. Masse rot. Likte egentlig kompisen hans, var selvdestruktiv. Helt patetisk greie.

Hvertfall; jeg var utro mot han. Jeg møtte en annen fyr jeg var forelska i mens vi var sammen. Vi hadde ikke sex, men det var veldig mye følelser inni bildet og vi kysset og snakket i timesvis. I tillegg til det hadde jeg en fuckfriend mens vi var sammen.

Jeg fortalte x'en at jeg sov hos fuckfrienden min (uten å si at vi hadde sex, men still) og han bare "eeh, ookei?"

Så det var jo bare et eneste roteloft.

Jeg fortalte det da vi slo opp. Han bare "åja. Jeg trodde kanskje det." Men han brydde seg egentlig ikke, og det gjorde i grunn ikke jeg heller. Han kunne også meddele at han hadde rota med en jente på fest.

Jeg kunne aldri ha vært utro mot forloveden min nå!

Det ødelegger forhold (hvis du har et forhold som kan ødelegges....)

Jeg mener forøvrig prinsipielt sett at utroskap er veldig ille! Det ødelegger det fundamentalt viktigste i et forhold - tillitten.

Bruddet på tillitt er verre en at man har vært med en annen, etter min mening.

Endret av malucca
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var du utro?

Var det ONS eller et lengre forhold på si?

Var det bare fysisk eller var følelser inkludert?

Fortalte du det til kjæresten?

Hvis ja, hvordan reagerte hun/han?

Og det jeg lurer mest på - hvordan føltes det i etterkant?

Håper dette kan bli en tråd hvor folk kan fortelle sin versjon av det, uten å bli dømt. Jeg er bare veldig nysgjerrig. Folk reagerer så ulikt i etterkant. Noen ser ikke noe problem med det, andre får dårlig samvittighet og forteller, noen slutter å stole på den andre parten, og mister kanskje følelsene, i et forsøk på forsvar kanskje, siden de føler seg falske. Og noen mener det har reddet et skrantende forhold.

Anonymous poster hash: e56bb...c59

Dame her: Det var veldig deilig: )

Har i ettertid fantasert mye om utroskapet mitt-under onani.

Han skulle bare ha visst hvor mange deilige orgasmer jeg har fått-etter å ha fantasert om han : )

Mannen fikk aldri vite noe: )

Dessuten var forholdet på tur i dass uansett.

Ingen anger i det hele tatt: )

Anonymous poster hash: 9c305...860

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonymine
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært utro mot alle mine exer med min første kjærlighet og nåværende kjæreste.

Angrer ikke.

Med han første var jeg utro i begynnelsen av forholdet. Så var vi sammen noen år, han fikk aldri vite det. Så var jeg utro igjen etter å ha vært uten sex i 8-9 mnd i forholdet mitt. Fortalte det til han, han ville fortsatt være sammen, så jeg dumpet han.

Neste kjæresten var jeg utro med en haug med gutter i syden. Det angrer jeg på. Så var vi sammen er par år, han fikk aldri vite det. Så møtte jeg den nåværende kjæresten min. Ble sammen med han igjen før det egentlig ble slutt med han andre.

Aldri vært utro mot min nåværende kjæreste. Han er vel den eneste jeg har hatt ekte følelser for, de andre var jeg mest med fordi jeg hater å sove alene.

Takk for forvirring og latter.

Var sammen med fordi du ikke liker å sove alene??

Det er noe med sånne mennesker som deg jeg liker.

Anonymous poster hash: f403a...e83

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro med mot en eks. Han hadde hjemmestudio og spilte elgitar, et instrument jeg ikke er så altfor glad i, og i hvertfall ikke hans knoting.

Men så var jeg utro en kveld på fest.Vi ble ferska, og ble til pass for oss til skam i plenum. Eksen gikk hjem og lagde en sang om det. Den passet han på å spille ved passende anledninger i lang tid.

Jeg led.

Anonymous poster hash: f403a...e83

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...