AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg flørter med en gutt også sa jeg noe dumt med tanke på en ørepynt han hadde. Sa noe som at det var harry, eller noe sånt (husker ikke). Men idet jeg sa det så jeg at det gikk skikkelig inn på han... kan ikke beskrive skuffelsen i øynene hans, var som jeg døde foran ham eller noe sånt. Han latet som ingenting men jeg bet merke i at noe forandret seg i ham. Nå føler jeg så utrolig skyldfølelse og skulle ønske jeg aldri sa de tingene. Jeg liker ham som person og vil bare at alt skal gå tilbake som før... også vil jeg gjerne gjøre noe pent for ham, for å skvære opp. Trenger forslag, hva ville du gjort?Anonymous poster hash: 6012a...3b1
Sapientia Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Jeg ville sagt "beklager, det var litt dumt sagt av meg" og forklart at du liker ham godt som person. 1
Medusa13 Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Jeg flørter med en gutt også sa jeg noe dumt med tanke på en ørepynt han hadde. Sa noe som at det var harry, eller noe sånt (husker ikke). Men idet jeg sa det så jeg at det gikk skikkelig inn på han... kan ikke beskrive skuffelsen i øynene hans, var som jeg døde foran ham eller noe sånt. Han latet som ingenting men jeg bet merke i at noe forandret seg i ham. Nå føler jeg så utrolig skyldfølelse og skulle ønske jeg aldri sa de tingene. Jeg liker ham som person og vil bare at alt skal gå tilbake som før... også vil jeg gjerne gjøre noe pent for ham, for å skvære opp. Trenger forslag, hva ville du gjort?Anonymous poster hash: 6012a...3b1 send ham en tekstmelding og si at du i ettertid tenkte på at du kanskje hadde såret ham. dette var ikke meningen din. og kommentaren din var mer din måte å være spøkefull på. Si at du egentlig synes øredobben hans var skikkelig kul, men at du ofte er dum og sier ting rett ut som kan misforstås 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Ja men det er forsent nå jeg kan ikke gå tilake på det for det er sånn en uke siden det skjedde. Jeg er nødt til å gi ham noe i gave.Anonymous poster hash: 6012a...3b1
Lea2 Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Om jeg hadde vært ham hadde jeg følt meg skikkelig dum om du hadde gitt meg en gave. Om du derimot hadde kommet og beklaget en unødvendig kommentar og sagt at det kom ut litt feil eller at det var en spøk som dessverre ikke ble som planlagt, så hadde det vært mye bedre, selv om det har gått litt tid. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 send ham en tekstmelding og si at du i ettertid tenkte på at du kanskje hadde såret ham. dette var ikke meningen din. og kommentaren din var mer din måte å være spøkefull på. Si at du egentlig synes øredobben hans var skikkelig kul, men at du ofte er dum og sier ting rett ut som kan misforstås Ja.. men saken er jeg er så flink på sånne ting da *ironi* og føles fake hvis jeg ikke mener det. Siste jeg vil er å høres fake og jeg bare vet det kommer til å høres teit ut. Anonymous poster hash: 6012a...3b1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Jeg vil mye heller kjøpe ham en gave eller gjøre neo fint for ham. Kanskje lage middag for ham eller be ham med ut å noe. Eller hva mener dere... hva skal jeg skrive i smsen?Anonymous poster hash: 6012a...3b1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Om jeg hadde vært ham hadde jeg følt meg skikkelig dum om du hadde gitt meg en gave. Om du derimot hadde kommet og beklaget en unødvendig kommentar og sagt at det kom ut litt feil eller at det var en spøk som dessverre ikke ble som planlagt, så hadde det vært mye bedre, selv om det har gått litt tid. Jeg skrev enkelt og greit: at jeg ikke mente å si noe dårlig om øredobben og at jeg synes den er kul. Håper det går bra med deg Anonymous poster hash: 6012a...3b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå