AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Min mor skal gifte seg igjen og lurte på hva dere syns er normal pris på bryllupsgaven. Er student så har ikke all verdens å bidra med men sparer penger til det. Er det urimmelig med mellom 1000-2000kr? Anonymous poster hash: 760ab...58d
Gjest Hjertesukk Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Jeg ville gitt mellom 1000-2000 ja Det blir ikke helt riktig (i mitt hode) å ta helt av med bryllupsgave til foreldre, blir litt feil vei på en måte? hehe syntes du har satt en fin sum i forhold til at du er student
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har også en datter som er student og skal gifte meg igjen😊synes ikke hun skal bruke penger på gave til meg i det hele tatt, og det har jeg sagt til henne! Hun skal ikke spise suppe en uke fordi jeg skal gifte meg ! Tenker din mor tenker det samme men kanskje ikke har tenkt på at hun bør si fra til deg! 😊Anonymous poster hash: 77705...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har også en datter som er student og skal gifte meg igjen😊synes ikke hun skal bruke penger på gave til meg i det hele tatt, og det har jeg sagt til henne! Hun skal ikke spise suppe en uke fordi jeg skal gifte meg ! Tenker din mor tenker det samme men kanskje ikke har tenkt på at hun bør si fra til deg! 😊Anonymous poster hash: 77705...9bd Det er sånn typisk ting de fleste sier Jeg forholder meg til det rundt jul og bursdager men akkurat til bryllupet har jeg lyst å gi en liten sum. Tenkte å føre det på et spendon kort så er det et par middager på bryllupsreisen Anonymous poster hash: 760ab...58d
Løvefrøken Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Jeg synes det var en fin sum jeg. Kan godt si bare 1000 også. Mange bruker ikke mer enn det. Tenkte bare at hvis min mor hadde giftet seg mens jeg var voksen (som du jo er) kanskje jeg heller ville rbukt pengene på en spadag for oss begge, eller en bedre middag for oss to eller noe? Mest sannsynlig har hun det hun trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå