AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hei! Snakker med en mann fra match.com. I går kveld ringtes vi og underveis i samtalen presterte han og bruke feil navn på meg hele 3 ganger. Ikke et navn i nærheten av mitt. Vet at det er første samtalen og at feil kan skje, men samme navnet 3 ganger er vel kanskje litt voldsomt? Anonymous poster hash: 8481e...a03
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Ja, det var voldsomt. Går greit å si feil navn en gang, men ikke tre. Kanskje han snakker med litt mange damer på en gang så det er vanskelig å huske hvem han prater med.. Jeg hadde droppa han, synes han virker useriøs. Anonymous poster hash: f352d...e45 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Får samme feelingen.. eller at han er veldig betatt/ikke ferdig med ei som bærer det andre navnet.. Anonymous poster hash: 8481e...a03 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Haha, Jeg tror han sa feil navn med vilje for å forlede deg til å tro at du ikke var spesielt viktig for ham og at han snakker med mange damer. Dette gjør han i håp om at du skal tenke at han er ettertraktet av andre og derfor har høy verdi, som igjen er ment å gjøre ham mer attraktiv for deg.
Fråde Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Med mindre han var klar over at han sa det feil da. Sa du noe første gangen han sa feil navn?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Haha, Jeg tror han sa feil navn med vilje for å forlede deg til å tro at du ikke var spesielt viktig for ham og at han snakker med mange damer. Dette gjør han i håp om at du skal tenke at han er ettertraktet av andre og derfor har høy verdi, som igjen er ment å gjøre ham mer attraktiv for deg. Det fungerer ikke, de fleste ville styrt unna. 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Det fungerer ikke, de fleste ville styrt unna. Jeg vet jo det.
Blod Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Jeg ville kuttet kontakten. Åpenbart at han chatter med flere, og når han til og med blander... Nei takk.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 haha dette høres ut som et sjekketriks jeg tror kunne kommet ut av kjeften på minst 5 kamerater med litt mindre sosiale antenner i en samtale med en jente de liker Anonymous poster hash: db29e...2b9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Han var selv oppmerksom på at han sa feil.. rettet det opp. Men plutselig dumpet navnet ut igjen.. selv når vi skulle legge på og han skulle si "godnatt og takk for samtalen...." så kom navnet på hun andre. Jeg sa det gikk fint, latet som jeg ikke brydde meg om det.. men 3 ganger var litt mye synes jeg. Han påsto han ikke kjente noen som hadde det andre navnet, at han må ha brukt det fordi han synes jeg ut fra bildene passer til å bære det navnet?! Han kjenner navnet mitt godt, så det siste synes jeg er en litt vel tynn unnskyldning... om enn noe kreativt Anonymous poster hash: 8481e...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå