AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Vi er begge over 30 med barn fra før. Vi ble hodstups foresket i hverandre. Dersverre på feil tidspunkt. Han i ny jobb, oppussing av huset og barn 2 uker om gangen. Jeg med mine barn og en uforsigbar turnusjobb. Jeg har aldri før hatt så sterke følelser for en mann. Dette resulterte i at jeg flere ganger ble hysterisk. Han taklet dettte svært dårlig og det ble en ond sirkel. Jeg valgte å gå like før jul. Ikke pga følelsene mine, men pga han aldri hadde tid til meg og pga personen jeg ble pga jeg savnet han sånn. Sist uke sendte vi meld til hverandre igjen og han kom til meg på timen. Det var som han hadde vært her dagen før og som ingenting var fordret. Jeg merket at han var litt kald fredagen, han sa han va redd og pga ting som skjedde når det ble slutt. Lørdagen hørte jeg knappt fra han. Jeg fikk en sms at han skulle på fest. Det toppet seg for meg og jeg ble kokko igjen. sendte han en følelseladet sms. Dette resulterte i at han trakk seg unna. Han fikk nok. I kveld ringte han meg og vi fikk snakket lenge. Han var for første gang usikker. Ikke usikker på om han elsket meg, men på om vi var rette for hverandre og at han ikke taklet når jeg fikk sånne resksjoner. Han visste ingenting, han gråt som en unge. Jeg fikk sagt mitt og gråt selv. Han sa at vi hadde nok like sterke føleser og var redde begge to, men det endte med at han klarte ikke nå... Jeg elsker denne mannen, men kan ikke tvinge en mann til å ha tro på oss. Jeg vet at om tryggheten hadde vært der hadde det ikke vært et problem. Hva hadde dere gjort? Jeg tenker jeg må la han få fred og la han gåAnonymous poster hash: 80c37...5e2
Cascade Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Ikke la han gå da. Forklar han roligt at du desverre har et problem med følelser og du vet det kan skremme han. Ta alt stille og roligt men vær ærlig, da går det seg sikkert til... 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Takk for svar. Har sagt det til han og han skjønner at jeg kunne få urasjonelle følelser pga situasjonen. Han er nok så redd at han ikke tar sjangsen:/ vil ikke mase eller trygle heller. Huff dette er grusomt vondt. Han sa han ønsket komme til meg, men sånn han følte det nå var han redd.. At han elsket meg, men at det var så mye mer han ikke visste/kunne sette fingeren på.Anonymous poster hash: 80c37...5e2
Gjest Blomsterert Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Skjønner han er redd. Kanskje du bør jobbe med hysteriet ditt? Må jo være et veldig stress å vente på at "kokko".
Gjest Blomsterert Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Rettelse : ...vente på at d u blir "kokko".
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Ja jeg kommer til å fokusere på meg selv fremover. Det er nok bare helt feil mann for meg. Det er kun han som har fått frem de urasjonelle følelsene mine. Jeg taklet avstanden dårlig ekstra pga han var dårlig på kommunikasjon når vi var fra hverandre. Jeg vil også ha en mann som lurer på hvordan det går etc. Han har fått nok og er usikker. Det er hans valg som jeg må akseptere. Trist at det er pga min usikkerhet.Anonymous poster hash: 80c37...5e2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 I kveld ringte han meg og vekket meg. Han stod på døren min hjemme hos meg og ville inn. Jeg fikk en tlf og måtte reise på jobb i dag, så jeg ligger på hotel i en annen by. Vi fikk snakket lenge. Han vil ha meg og sier at han er så sikker. Vi ble enig om å prate ut om alt når jeg kommer hjem og sette en strek over alt og starte på nytt. Vi ble enig om å være mer tydelig begge to heretter. Avstanden har gjort at vi ikke taklet ting så bra. Jeg hadde slått meg til ro med at det var for sent for oss, men i kveld hadde jeg en god følelse i magen tross alt smerter og utrolig vondt følelse i kroppen tidligere i dag. Kjærlighet handler om å ta et valg hver eneste dag om å velge hverandre på nytt og på nytt. Dette er en tankevekker for min del. Vi må se hva vår kjære viser og godta at man er forskjellige og har ulike måter å vise kjærlighet på. Måtte bare dele det med dere:-)Anonymous poster hash: 80c37...5e2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Åååhhhhh, så heldig du er Akkurat som å høre min historie, skulle nesten tro det var samme mann og;) Forskjellen er at jeg får ikke den telefonen Så da blir det å elske hverandre i stillhet, vel vitende om at det ikke var rett tid. Lykke til, godt å lese om noen som får det til ❤️Anonymous poster hash: 081bf...d16
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Er du sikker på at han ikke bare ville ha sex? Anonymous poster hash: 76a3d...d65
frøkenkoz Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Så fint at det ordnet seg. Men håper at du prøver å "fikse" deg selv. Kanskje psykolog?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Han hadde vært på jobb derfor han kom så sent. I går hadde han bare lyst å se og snakke med meg. Jeg er bevisst og reflektert over ting jeg må jobbe med. Det er ikke gjort over natten, men med trygghet, kommunikasjon blir det iallefall enkelere. Jeg har flere barn og er godt voksen. Jeg er en sterk dame, men har noen sår fra barndommen/oppveksten. Jeg har god selvfølelse når jeg er alene, men sliter litt når det er følelser i sving, men jeg nekter å ødelegge dette. Uansett takk skal dere ha. Setter pris på at dere har tatt dere tid til å svare. Til deg første AB, jeg hadde ikke latt han gå om dere begge elsker hverandre❤️Anonymous poster hash: 80c37...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Takk for svar. Har sagt det til han og han skjønner at jeg kunne få urasjonelle følelser pga situasjonen. Han er nok så redd at han ikke tar sjangsen:/ vil ikke mase eller trygle heller. Huff dette er grusomt vondt. Han sa han ønsket komme til meg, men sånn han følte det nå var han redd.. At han elsket meg, men at det var så mye mer han ikke visste/kunne sette fingeren på.Anonymous poster hash: 80c37...5e2 Søk opp en bok som heter "Attached" på Amazon.com Den vil forklare problemene som du opplever.Anonymous poster hash: 40014...ec8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Han hadde vært på jobb derfor han kom så sent. I går hadde han bare lyst å se og snakke med meg. Jeg er bevisst og reflektert over ting jeg må jobbe med. Det er ikke gjort over natten, men med trygghet, kommunikasjon blir det iallefall enkelere. Jeg har flere barn og er godt voksen. Jeg er en sterk dame, men har noen sår fra barndommen/oppveksten. Jeg har god selvfølelse når jeg er alene, men sliter litt når det er følelser i sving, men jeg nekter å ødelegge dette. Uansett takk skal dere ha. Setter pris på at dere har tatt dere tid til å svare. Til deg første AB, jeg hadde ikke latt han gå om dere begge elsker hverandre❤️Anonymous poster hash: 80c37...5e2 Jeg antar det er meg du sikter til Joda, om vi elsker hverandre vet jeg ikke, men det er komplisert. Nå har ingen av oss tatt kontakt på en uke, så det ligger vel ikke så godt an. Var morsomt å lese om deg, for det var som å lese om seg selv. Jeg har også "klikka" i vater når vi har vært fra hverandre pga at han har gitt meg lite oppmerksomhet, og desverre så kan det virke som om jeg har skremt han bort for godt Men når det er sagt, så har han sine sider han og. Og akkurat nå, denne gangen, så funker det ikke Anonymous poster hash: 081bf...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå