AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Har dere det likt...? Eller kjent samme følelse? Jeg har datet en fyr noen ganger. Første daten... gruet jeg meg kjempe til... men var ikke så nervøs der og da. På de neste datene har jeg følt meg litt nervøs, og sjenert. Men han er en utrolig kjekk og hyggelig fyr, som jeg absolutt vil bli bedre kjent med. Liker han. Noen andre som har kjent slike følelser, som å føle seg sjenert tross flere dater osv? Anonymous poster hash: 289ab...ec6
Snowblind Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Nei, jeg er veldig sjenert normalt sett, men med folk som jeg har god kjemi med så finnes jeg ikke sjenert. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Nei, jeg er veldig sjenert normalt sett, men med folk som jeg har god kjemi med så finnes jeg ikke sjenert. Jo mer interessert jeg er , jo mer sjenert blir jeg.... Men er sikkert redselen for at han vil være en person som går ifra meg.... tanken på det ... som er grunnen. Men det kan være at det kommer seg etterhvert. Håper det Anonymous poster hash: 289ab...ec6
Medusa13 Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Det er kanskje noe ved ham som gjør deg usikker, Du er sikkert redd for å si eller gjøre noe galt eller redd for å virke dum før han kjenner deg ordentlig. Noen ganger tar dette vare litt tid.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Det er kanskje noe ved ham som gjør deg usikker, Du er sikkert redd for å si eller gjøre noe galt eller redd for å virke dum før han kjenner deg ordentlig. Noen ganger tar dette vare litt tid. ja, det er vel litt naturlig å være usikker i starten. Men jeg liker personen han er forløbig Anonymous poster hash: 289ab...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå