momo Skrevet 29. mai 2004 #1 Del Skrevet 29. mai 2004 Vi skal kjøpe helt ny leilighet, og kan velge kjøkken som vi vil, så lenge vi betaler det ekstra. Derfor skal vi få drømmekjøkkenet vårt, og da må vi sefølgelig ha innebygde hvitevarer. Vi har sett på Husqvarna sine, siden det er det merket de har der vi skal kjøpe kjøkken. Men jeg synes det er ganske dyrt, og lurer på om det er dyrt, samme hvilket merke man velger. Samtidig så er det jo også viktig at det er bra, og har nok funksjoner. Lurer litt på hva dere har betalt og hvor fornøyd er dere. Også lurer jeg på om det er noen som har erfaring med induksjon topplate, og hvor bra er det. Kunne gjerne tenkt meg det, men det koster dobbelt så mye som vanlig keramisk. Derfor lurer jeg på om det er verdt det? :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. mai 2004 #2 Del Skrevet 29. mai 2004 Vi har kjøpt fra Siemens, og hver enhet lå på pluss/minus 10.000. Vi har bestilt induksjonstopp, men vi venter fortsatt på den. Har store forventninger til induksjonstoppen, og har kun hørt positive ting om induksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå