Cilla Skrevet 16. juni 2002 #1 Skrevet 16. juni 2002 Denne uka var jeg og typen på en danseskole og hadde en privattime i brudevals. Det var en kjempetrivelig dame som instruerte oss. Hum ga oss tips om hvilken sang vi burde velge, og lånte oss til og med en CD som vi kunne brenne hjemme med akkurat den sangen på. Vi skal ha en sakte vals med "when i need love" (celine dion synger den også, men det var ikke den versjonen). Det kostet 350 kr for 45 minutter. Så nå er det bare å øve hjemme på det vi lærte! Jeg har blitt kalt egoist her på forumet fordi jeg ikke ville ha dans i bryllupet - fordi ingen av oss liker å danse/er særlig flink til det. Men jeg tok det til etterretning............Nå blir det brudevals og litt til, og resten av kvelden kan de som vil danse til musikk fra cder i et hjørne av lokale, men det blir ikke lagt opp til det. Bruden har ikke lyst til å danse med andre enn mannen sin! Hehe, det er bare vi som kan de trinnene vi lærte!
'Lilly' Skrevet 16. juni 2002 #2 Skrevet 16. juni 2002 Dette hørtes jo kjempegøy ut!! Har litt problemer selv: Jeg liker veldig godt å danse, mens min mann hater det og blir stiv som en stokk (selv om han er musiker :-? ) Det som er litt rart er at når vi begynte å bli sammen var det han som tok initiativet til å danse........ Hm....?
Villemo Skrevet 16. juni 2002 #3 Skrevet 16. juni 2002 Vi skal danse rolig til Shania Twains Youre still the one :oops: Ingen av oss liker den gammeldagse dansingen og musikken,er rimelig unge,jeg 22 og han er 26.... Men uansett lykke til meg øvelse! Den store dagen kommer til å gå satrålende!
Anki1971 Skrevet 16. juni 2002 #4 Skrevet 16. juni 2002 Flott at dere lærte dere det da, men egentlig syns jeg det er idiotisk å bli såå preget av hva andre folk mener om hva man bør og ikke bør gjøre. Om dere danser eller ikke har da ærlig talt ikke en kjeft noe med Vi har vurdert fram og tilbake om vi skal danse eller ikke - ingen av oss liker å danse, og vi velger å ikke danse den dagen. Så blåser vi fullstendig i hva gjestene og alle andre måtte mene om det. Det er ikke noe de har noe med, syns nå jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå