AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg trenger en god jenteserie med kjærlighet, drama, intriger, og spenning. Fra før ser jeg Keeping up with Kardashian og The Vampire Diaries, og elsker begge seriene. En serie som ikke er alt for barnselig. Jeg prøvde meg på Once upon a Time, men gikk lei etter en sesong. Gossip girls synes jeg virker veldig kjedelig... Anonymous poster hash: 78cd7...325
Ruby_Tuesday Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Har du sett noen av "real housewives" seriene? Liker den fra beverly hills, New Jersey, Miami og Atlanta! Trash tv <3 Endret 3. mars 2014 av Ruby_Tuesday
twirlX Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Once upon a time er fin om du liker vampire diaries:) Også har du the originals (spinoff fra vampire diaries) og once upon a time in wonderland (spinoff fra once upon a time) Og Om du vil ha skikkelig jenteserie - Carrie diaries:) Selv er jeg veldig glad i disse - i tillegg til suits og true blood:)
Gjest -_Tove_- Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Hart of Dixie og New Girl må du få med deg! Hart of Dixie er vel kanskje mest i den sjangeren du spør etter, mens New Girl er litt mer komedie
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 The L Word Eller enda bedre for ekstremt mye drama og intriger: The Real L Word Anonymous poster hash: 6c73d...7b0
j23 Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Gi gossip girl en ny sjanse du! Intriger og kjærlighet!
Gjest ashanti Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Jeg elsket The O.C når jeg var yngre (18-20 år), men er usikker på om den blir for barnslig? De 3 første sesongene var i hvertfall veldig bra syntes jeg :D
Safiye Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Jeg eeeeelsker Revenge. Det er en av min absolutt favoritter. Veldig mye "kjærlighet" og spill med følelser ol. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå