Gå til innhold

Menn-nøyaktig hva gjør at du velger å ta kontakt med en attraktiv kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål rettet til alle menn som en eller flere ganger har tatt kontakt med en kvinne de syns er tiltrekkende. Da snakker jeg ikke om over internett eller på diverse apper, men i "virkeligheten."

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg, som singel, er nysgjerrig på hva menn tiltrekkes av med tanke på holdning, utstråling, klesstil osv..

Jeg lurer altså på hva det er som får menn til å ta kontakt med kvinner? Og da tenker jeg på som kjærestemateriale og ikke noe 'one night stand' opplegg. Regner med at det er ganske individuelt, men regner også med å kunne plukke opp noen tips om hva jeg som kvinne kanskje kan forbedre for å virke mer mottakelig for menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At det ser ut som hun har flere tanker i hode enn klesstilen hun prøver å selge seg med.

DVS, kvinner som er for observante og signaliserer hvor klare de er over omgivelsene, og ser ut til å prøve å skape en effekt på folk, blir oversett. Jeg liker kvinner som ser ut til å ha tankene på noe vesentlig. Det får dem til å virke mindre usikre og mer laidback.

ALtså kvinner som har en tilgjort gange, subtile hot/Cold reaksjoner alt etter hvem de får øyenkontakt med, og andre typiske trekk som får dem til å virke mer som utstillingsvindu enn et tenkende menneske, blir oversett. Det er bare kleint.

Betingelsen er uansett at hun ser bra ut.

Endret av Meandro
  • Liker 2
Skrevet

Kan ikke akkurat forklare hva som gjør at jeg tar kontakt, men føles det riktig så tar jeg kontakt. Sånn sett er det vel en kombinasjon av ting som "dytter" meg utpå isen.

Hvor selvsikker jeg føler meg da, hvor selvsikker hun virker, og hvor små sjansene for avvisning er. Er disse tre tingene i min favør, slår jeg gjerne til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alkohol.

Anonymous poster hash: 7248a...e84
  • Liker 2
Skrevet

Kan ikke akkurat forklare hva som gjør at jeg tar kontakt, men føles det riktig så tar jeg kontakt. Sånn sett er det vel en kombinasjon av ting som "dytter" meg utpå isen.

Hvor selvsikker jeg føler meg da, hvor selvsikker hun virker, og hvor små sjansene for avvisning er. Er disse tre tingene i min favør, slår jeg gjerne til.

Hvordan oppfører en kvinne seg selvsikker på en bra måte? :) (Eller hvordan jeg skal si det).

Spør siden du skriver "hvor selvsikker hun virker".

Ble bare litt nysgjerrig ;)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Det er nok forskjellig fra menn til menn. Jeg liker damer med god energi og som kan snakke for seg. Liker de som er sosiale. Jeg blir glad av å være rundt en slik dame og får bare mye god energi til å gi tilbake :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål rettet til alle menn som en eller flere ganger har tatt kontakt med en kvinne de syns er tiltrekkende. Da snakker jeg ikke om over internett eller på diverse apper, men i "virkeligheten."

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg, som singel, er nysgjerrig på hva menn tiltrekkes av med tanke på holdning, utstråling, klesstil osv..

Jeg lurer altså på hva det er som får menn til å ta kontakt med kvinner? Og da tenker jeg på som kjærestemateriale og ikke noe 'one night stand' opplegg. Regner med at det er ganske individuelt, men regner også med å kunne plukke opp noen tips om hva jeg som kvinne kanskje kan forbedre for å virke mer mottakelig for menn.

Til kjærestemateriale ser jeg alltid etter ei som kan virke til å ha felles interesser med meg. Da går praten lettere og forhåpentligvis finner man god kjemi :-).

Hvis det er da det ytre du tenker på, så ser jeg etter ei som er originalt, men fint kledd og som ser ut som hun er litt ordentlig. Dvs. den største utringningen er jo pent å se på, men det gir for meg inntrykk av at hun er ute etter sex og ikke noe seriøst. Da er det mindre sannsynlig at jeg innleder en samtale :-P.

Nå føler jeg meg litt gammeldags pga. dette og.. f.eks. ONS føles ikke naturlig for min del, men hver sin lyst :-P.

Anonymous poster hash: 1f037...a2b

Skrevet

Hvordan oppfører en kvinne seg selvsikker på en bra måte? :) (Eller hvordan jeg skal si det).

Spør siden du skriver "hvor selvsikker hun virker".

Ble bare litt nysgjerrig ;)

Er mange ting som spiller inn på dette. Kan begynne med takt i gangen og et fast blikk.

Skrevet

[Gladiator] /flex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...