AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg vil bruke en betalings nettside (ikke spør hvilken). Jeg har spurt admin om jeg kan bruke paypal, og det kan jeg... men i mailen står det: "I can send you a paypal form that you can use with any major credit or debit card, without needing to log in to paypal. Alternatively, you can send a direct paypal payment or Amazon giftcard for the correct amount to..." Hva form eller skjema da er dette? Jeg har ikke brukt paypal så mye uten om sånn betalings knapp. Anonymous poster hash: e86d4...136
Rainbow Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har aldri brukt det utenfor PayPal-siden. Syns det høres litt rart ut, hvorfor vil de ikke bare at du skal logge inn i PayPal og betale med mailadresse som vanlig?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har aldri brukt det utenfor PayPal-siden. Syns det høres litt rart ut, hvorfor vil de ikke bare at du skal logge inn i PayPal og betale med mailadresse som vanlig? De gav meg en mailadresse som jeg kunne betale til. Jeg har aldri betalt fra siden før... er det sånn at man skriver en mailadresse som mottaker? Anonymous poster hash: e86d4...136
Rainbow Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Ja, når du skal sette inn penger til noen via PayPal sin nettside bruker du e-mailadresse isteden for kontonummer. Brukte det nylig da jeg solgte noen konsertbiletter. Kjøper skrev inn min mailadresse og pengene kom inn på PayPal-kontoen min. Så overførte jeg dem videre derfra til bankkontoen min.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Ja, når du skal sette inn penger til noen via PayPal sin nettside bruker du e-mailadresse isteden for kontonummer. Brukte det nylig da jeg solgte noen konsertbiletter. Kjøper skrev inn min mailadresse og pengene kom inn på PayPal-kontoen min. Så overførte jeg dem videre derfra til bankkontoen min. Okay. Så hvis jeg skal betale en nettside, så bruker jeg mailen jeg fikk. Men da burde jeg vel gi dem den andre emailen min siden jeg bruker den på PayPal? Fordi de ser hva email som sender, og da må jo de kjenne igjen min. Anonymous poster hash: e86d4...136
Rainbow Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Ja, du må oppgi den mailen du bruker til å logge deg inn med. Men så lenge du er den som betaler og ikke den som kjøper holder det at du har deres mailadresse. Da får de opp navnet ditt når du betaler. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå