maands Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hei! Jeg skal på tur nå snart, og lurer på om det er mulig å bruke kredittkort på taxfree? Regner nesten med det, med tanke på at det er så mange turister som kommer innom, men er greit å være sikker! Får lønning dagen etter jeg kommer hjem, og er jo alltids lurt å kjøpe snus der og heller betale tilbake dagen etter!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Hvilket kredittkort? Anonymous poster hash: 47d41...3f2
maands Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hvilket kredittkort? Det er fra Eika, ungdomskort. Endret 3. mars 2014 av maands
maands Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2014 Oi, tjohoi, ny her haha. Men du ser vel svaret uansett.
Tante Bjarne Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Tror nok han mente hvilket kredittkortselskap, altså visa/master/amex eller lignende
Anglofil Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Ja, du kan bruke de fleste typer kredittkort, ihvertfall Visa og Mastercard. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Oi, tjohoi, ny her haha. Men du ser vel svaret uansett. Jeg mente type kredittkort, som nevnt over her. Men jeg har handlet med mastercard, og det gikk fint Anonymous poster hash: 47d41...3f2
Glitnir Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Jada, de tar det meste, også AmEx. Ungdomskort er vel uansett Master eller Visa, så det er ingen problem.
Anglofil Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Jada, de tar det meste, også AmEx. Ungdomskort er vel uansett Master eller Visa, så det er ingen problem. Ungdomskort har vel ikke kreditttkortdel? Som regel er det snakk om BankAxept på disse kortene, en del har også Visa-del (men mange har ikke det). Dette fordi BankAxept er det betalingsterminalene kan ta i mot uten å trenge innløseravtaler (dvs Visa, Mastercard, AmEx osv) som igjen koster ekstra. Mvh Yvonne Endret 4. mars 2014 av Yvonne
Glitnir Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Ungdomskort har vel ikke kreditttkortdel? Som regel er det snakk om BankAxept på disse kortene, en del har også Visa-del (men mange har ikke det). Dette fordi BankAxept er det betalingsterminalene kan ta i mot uten å trenge innløseravtaler (dvs Visa, Mastercard, AmEx osv) som igjen koster ekstra. Mvh Yvonne Godt mulig, men forholdt meg bare til det TS sa om at det var både kredittkort og ungdomskort. Shoppe får hun nok uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå