Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hva er egentlig en dokurv og hva skal den inneholde?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 En kurv til gareroben/toalettet med ting gjestene kunne trenge i løpet av kvelden: håndkrem, hårnåler, plaster, tyggis, hårspray etc... Anonymous poster hash: 2fa99...b5e
Gjest Hyssingen Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Det er en kurv brudene setter på do, med ting oppi som tanntråd og engangstannbørster og ekstra strømpebukser, og tamponger, og bind, og plaster, og nål og tråd og tyggegummi og pastiller, og blank neglelakk og neglefil og greier. Sånn at damer som ikke klarer å pakke veska si fornuftig kan rote rundt oppi kurven for å finne det hun trenger akkurat da.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 En kurv til gareroben/toalettet med ting gjestene kunne trenge i løpet av kvelden: håndkrem, hårnåler, plaster, tyggis, hårspray etc... Anonymous poster hash: 2fa99...b5e Men det har man da i damevesken???? 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Det er en kurv brudene setter på do, med ting oppi som tanntråd og engangstannbørster og ekstra strømpebukser, og tamponger, og bind, og plaster, og nål og tråd og tyggegummi og pastiller, og blank neglelakk og neglefil og greier. Sånn at damer som ikke klarer å pakke veska si fornuftig kan rote rundt oppi kurven for å finne det hun trenger akkurat da. Kjekt ja.
Pingting Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Nei, si det... Det "vanlige" (i den grad man kan si det?) er vel ting som plaster, nål og tråd, tyggis, tamponger, Du vet: ting&tang som gjestene kan komme til å trenge. Jeg ser at enkelte av tingene kan være kjekke å ha ett eller annet sted i lokalet, men synes det blir litt vel fjåsete med dette dokurvstyret. (men vi hadde dokurver vi også. De inneholdt bl.a. Mana Potion, rollespillterninger, astronautmat, en Sonic screwdriver, avsperringsbånd for kulturminner og litt utgravningsutstyr, Super Mario-1UP-sopp, lego, løsbarter og boka So now you're a zombie. A handbook for the recently deceased. Du vet: ting og tang gjestene våre kunne komme til å trenge ) Endret 3. mars 2014 av Pingting 7
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Nei, si det... Det "vanlige" (i den grad man kan si det?) er vel ting som plaster, nål og tråd, tyggis, tamponger, Du vet: ting&tang som gjestene kan komme til å trenge. Jeg ser at enkelte av tingene kan være kjekke å ha ett eller annet sted i lokalet, men synes det blir litt vel fjåsete med dette dokurvstyret. (men vi hadde dokurver vi også. De inneholdt bl.a. Mana Potion, rollespillterninger, astronautmat, en Sonic screwdriver, avsperringsbånd for kulturminner og litt utgravningsutstyr, Super Mario-1UP-sopp, lego, løbarter og boka So now you're a zombie. A handbook for the recently deceased. Du vet: ting og tang gjestene våre kunne komme til å trenge ) Fornuftig
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Nei, si det... Det "vanlige" (i den grad man kan si det?) er vel ting som plaster, nål og tråd, tyggis, tamponger, Du vet: ting&tang som gjestene kan komme til å trenge. Jeg ser at enkelte av tingene kan være kjekke å ha ett eller annet sted i lokalet, men synes det blir litt vel fjåsete med dette dokurvstyret. (men vi hadde dokurver vi også. De inneholdt bl.a. Mana Potion, rollespillterninger, astronautmat, en Sonic screwdriver, avsperringsbånd for kulturminner og litt utgravningsutstyr, Super Mario-1UP-sopp, lego, løbarter og boka So now you're a zombie. A handbook for the recently deceased. Du vet: ting og tang gjestene våre kunne komme til å trenge ) Hadde du virkelig dette i dokurven, eller tuller du bare? Jeg skulle virkelig ønske jeg var gjest i bryllupet ditt! Anonymous poster hash: 7623d...157
Pingting Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hadde du virkelig dette i dokurven, eller tuller du bare? Jeg skulle virkelig ønske jeg var gjest i bryllupet ditt! Anonymous poster hash: 7623d...157 Neinei, vi hadde det! Helt sant! Endret 3. mars 2014 av Pingting 1
sofie777 Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Ping, ble de tingene brukt og hvordan var responsen?
Gjest heihade Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Dette hadde ikke jeg giddet å styre med. Om en kvinnelig gjest har mensen regner jeg med at hun er i stand til å pakke med seg tamponger selv. Eller er det kanskje bare min familie/omgangskrets som er oppegående nok? Men jeg er sikkert ikke rette personen til å svare heller da jeg i grunn har liten interesse for bryllup eller dilling og dalling generelt. 1
Pingting Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Ping, ble de tingene brukt og hvordan var responsen? Responsen var god! Jeg gikk forbi fnisende dokøer flere ganger (vi satt dem i gangen utenfor toalettene). Og så endel av tingene fyke forbi. Ingen trengte astronautmaten (heldigvis?). Det lå an til å bli en maktkamp mellom 1UP-soppen og Mana potionen. Og sist jeg så kona til toastmasteren løp hun lykkelig rundt med en Sonic screwdriver og sa "uiuiuiui". Men skuffende få av løsbartene ble brukt, altså. Ja, også hadde vi jo en bok til. Den kom til nytte for en av venninnene mine. Hun skjønte i løpet av kvelden at joda - det var nok som hun har mistenkt: hun ER skikkelig allergisk mot skalldyr. Etter at hun hadde spist hummersuppe... Så hun måtte jo tilbringe en del tid på do og ble skikkelig dårlig stakkar. Jeg fikk etterhvert nyss om hva som hadde skjedd og tenkte jeg skulle sjekke hvordan det gikk. Jeg fant henne i gangen, sittende på en benk (da var hun ferdig med å være dårlig, og prøvde å komme seg til hektene igjen). Ganske bleik, mørke poser under øynene, litt matt i blikket, håret litt til alle kanter. Tydelig sliten. Og hun satt og leste på... The Worst Case Scenario Survival Handbook. Litt slemt å le kanskje, men jeg kommer aldri til å glemme det synet. 2
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Responsen var god! Jeg gikk forbi fnisende dokøer flere ganger (vi satt dem i gangen utenfor toalettene). Og så endel av tingene fyke forbi. Ingen trengte astronautmaten (heldigvis?). Det lå an til å bli en maktkamp mellom 1UP-soppen og Mana potionen. Og sist jeg så kona til toastmasteren løp hun lykkelig rundt med en Sonic screwdriver og sa "uiuiuiui". Men skuffende få av løsbartene ble brukt, altså. Ja, også hadde vi jo en bok til. Den kom til nytte for en av venninnene mine. Hun skjønte i løpet av kvelden at joda - det var nok som hun har mistenkt: hun ER skikkelig allergisk mot skalldyr. Etter at hun hadde spist hummersuppe... Så hun måtte jo tilbringe en del tid på do og ble skikkelig dårlig stakkar. Jeg fikk etterhvert nyss om hva som hadde skjedd og tenkte jeg skulle sjekke hvordan det gikk. Jeg fant henne i gangen, sittende på en benk (da var hun ferdig med å være dårlig, og prøvde å komme seg til hektene igjen). Ganske bleik, mørke poser under øynene, litt matt i blikket, håret litt til alle kanter. Tydelig sliten. Og hun satt og leste på... The Worst Case Scenario Survival Handbook. Litt slemt å le kanskje, men jeg kommer aldri til å glemme det synet. Beklager at jeg ler.
Petalouda Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Gjest, du har vært i maaange dokurv-tråder tidligere, og vet godt hva det er .. kjeder du deg i dag ?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Gjest, du har vært i maaange dokurv-tråder tidligere, og vet godt hva det er .. kjeder du deg i dag ? Det har jeg ikke vært nei. Eller det har hvertfall aldri vært noen presisering av hva som skal opp i. Mer du vil vite i dag? Endret 3. mars 2014 av Gjest
Dolce Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 Hva er egentlig en dokurv og hva skal den inneholde? Ny dokurvtråd? Gleder meg 1
Gjest Hjertesukk Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 paracet/ibux, syrenøytraliserende tabletter (etter fet mat, alkohol og kake er det en del menn (og kvinner) som kan komme til å få sure oppstøt, som er skikkelig ubehagelig - og ikke har menn veske til å bære dette med seg i, heller qtips/cotton pads (til sminke på avveie), sminkefjerner (har vært ute for "vannfast " mascara før, som sitter som heia når det først har rent litt). Kleenex, tamponger /bind (kjipt å uforberedt få besøk av tante rød, og det kan skje den beste!), munnpastiller/spray, spraydeo til herre & dame (pinlig å lukte svette om man har tatt alle forhåndsregler, så da er det greit å kunne dekke over litt ), nål & tråd, hårspray & voks, blank neglelakk, tynne strømpebukser (5 for 50 på HM), gnagsår plaster,. vanlig plaster, "lus"/"hårklemmer".. Hmm noe jeg har glemt nå?
Wonders Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Ha en håndkrem der. Godt å ikke bli uttørket av den fæle såpedispenderen. Loccitan eller noe er fint.
Jade Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 I følge en annen tråd her, så hadde det sikkert vært lurt med matpakker i dokurven!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #20 Skrevet 4. mars 2014 paracet/ibux, syrenøytraliserende tabletter (etter fet mat, alkohol og kake er det en del menn (og kvinner) som kan komme til å få sure oppstøt, som er skikkelig ubehagelig - og ikke har menn veske til å bære dette med seg i, heller qtips/cotton pads (til sminke på avveie), sminkefjerner (har vært ute for "vannfast " mascara før, som sitter som heia når det først har rent litt). Kleenex, tamponger /bind (kjipt å uforberedt få besøk av tante rød, og det kan skje den beste!), munnpastiller/spray, spraydeo til herre & dame (pinlig å lukte svette om man har tatt alle forhåndsregler, så da er det greit å kunne dekke over litt ), nål & tråd, hårspray & voks, blank neglelakk, tynne strømpebukser (5 for 50 på HM), gnagsår plaster,. vanlig plaster, "lus"/"hårklemmer".. Hmm noe jeg har glemt nå? Kondomer, stormkjøkken og proteser? Anonymous poster hash: d9198...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå