tuva77 Skrevet 29. mai 2004 #1 Del Skrevet 29. mai 2004 Hei. Jeg skal begynne med pergotime og lurer i den forbindelse på om det er noen her inne som har prøvd og hvilke erfaringer dere har. Tar i mot all informasjon. Og hvor mnage dager går det etter siste tablett før EL kommer. skal en ha sex fra siste tablett eller er det viktig å "spare" opp sæd? Er litt blank, derfor meget takknemlig for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 29. mai 2004 #2 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har prøvd pergotime! Har ingen erfaringer å viderefortelle egentlig... Det ble ingen graviditet ut av det, og mensen kom når den skulle (som beregnet). Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. mai 2004 #3 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg har også prøvd Pergotime, og har heller ikke noe å fortelle, egentlig. Jeg prøve 3 kurer, og fikk EL i bare en av dem (nå hadde ikke jeg EL fra før heller, så det var vel bare at Pergoen ikke hjalp på mitt problem) Husker ikke hvilken dag EL kom på. tror det anbefales å ha sex annenhver dag etter siste pille dersom mannen har nedsatt sædkvalitet, ellers så mener jeg å ha hørt at det ikke er noe farlig om en har sex hver dag. Bør "holde på slik" i 7-10 dager (minst) - eller til du er sikker på at EL er overstått (ved å bruke EL-tester, f.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. mai 2004 #4 Del Skrevet 30. mai 2004 Legen min sa at jeg skulle ta Pergotime fra dag 3 og da i 5 dager (siste tbl altså dag 7). Så ville EL komme på dag 12-14. Jeg er nå på dag 16 og vet ikke sikkert om jeg har hatt EL (har ikke testet). Ut fra ekstra mye smerter i underlivet, tror jeg EL var på dag 12. Legen sa ikke noe om hvor ofte vi måtte ha sex, bare at vi burde ha det i den aktuelle perioden rundt forventet EL. På www.snartgravid.com er det mange som bruker Pergotime, og som deler erfaringer. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå