AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Dette er sikkert bare jeg som er paranoid, men kjæresten min har nå rundt tre ganger uttrykt at han syntes venninna mi er så kul og morsom etc.... Jeg stoler på at hun aldri villet såret meg, og jeg stoler på han utifra hans tidligere handlinger og snakk. Men går fortsatt med en liten klump i magen ettersom min forrige kjæreste forlot meg for en felles venn... Anonymous poster hash: bbb85...7c5
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Vel, men du synes sikkert noen kompiser av ham også er pene...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 hm , jeg skjønner at det kan føles sårt .. Er han flink til å gi deg komplimenter ? nok til at det oppveier dette ? Jeg tenker at man som kjærester skal være forsiktige med å snakke så veldig positivt om andre , siden det kan være sårende. Hvis du går rundt med klump i magen så ville jeg nevnt at du merker at det gjør noe med deg når han så ofte omtaler henne så positivt.... håper du blir møtt på en god måte Anonymous poster hash: 5dc4a...904
Gjest elle82 Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Er det en venninne du er mye med, eller en du bare ser innimellom? Det kommer litt an på hvilken alder dere er i og hvor mye du vil satse på han, men hvis det ikke er en nær venninne, så ville jeg holdt meg litt unna henne for en stund.
skreppamedleppa Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Jeg skjønner at brent barn skyr ilden her men om du ikke stoler på venninnen din så skjønner jeg ikke hvorfor hun er venninna di og om du ikke stoler på typen din så ser jeg heller ingen fremtid med han for deg. Hadde han ikke sagt at venninna di var morsom å være med hadde du muligens trukket slutningen om at han hatet vennene dine så det er jaggu ikke enkelt alltid å finne balansen Uansett, han synes du har kule venner jeg tenker at det er bra så kan dere henge sammen uten at han skyr venninna di som pesten, det hadde vært værre tror jeg. Ville iallefall ikke tatt avstand fra denne venninna di. Så lenge han ikke begynner å slenge fra seg at hun er sexy og deilig så ville jeg senket skuldrene helt ned.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Jeg skjønner at brent barn skyr ilden her men om du ikke stoler på venninnen din så skjønner jeg ikke hvorfor hun er venninna di og om du ikke stoler på typen din så ser jeg heller ingen fremtid med han for deg. Hadde han ikke sagt at venninna di var morsom å være med hadde du muligens trukket slutningen om at han hatet vennene dine så det er jaggu ikke enkelt alltid å finne balansen Uansett, han synes du har kule venner jeg tenker at det er bra så kan dere henge sammen uten at han skyr venninna di som pesten, det hadde vært værre tror jeg. Ville iallefall ikke tatt avstand fra denne venninna di. Så lenge han ikke begynner å slenge fra seg at hun er sexy og deilig så ville jeg senket skuldrene helt ned. Off topic, men hvem er fyren/damen på bildet ditt? Anonymous poster hash: 3e249...208
skreppamedleppa Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Off topic, men hvem er fyren/damen på bildet ditt? Anonymous poster hash: 3e249...208 Hee hee aner ikke. Men da jeg var relativt ny her så var det nesten bare avatarer av sexy modell kvinner som hadde et " kom og ta meg opp etter veggen" blikk. Og det er ingenting i veien med slike avatarer, men jeg syntes det var så utrolig forutsigbart og ikke meg i det hele tatt. Så jeg ønsket å protestere litt i den typiske meg ånden Så da gjorde jeg et google søk på "crazy ugly woman" og det var jaggu mye rart som poppet opp skal jeg si. Han her var de mest sjarmerende av de alle syntes jeg, så ble det han da. Aner ikke hva han heter tror ikke det sto på den siden. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Hee hee aner ikke. Men da jeg var relativt ny her så var det nesten bare avatarer av sexy modell kvinner som hadde et " kom og ta meg opp etter veggen" blikk. Og det er ingenting i veien med slike avatarer, men jeg syntes det var så utrolig forutsigbart og ikke meg i det hele tatt. Så jeg ønsket å protestere litt i den typiske meg ånden Så da gjorde jeg et google søk på "crazy ugly woman" og det var jaggu mye rart som poppet opp skal jeg si. Han her var de mest sjarmerende av de alle syntes jeg, så ble det han da. Aner ikke hva han heter tror ikke det sto på den siden. Haha, skjønner! Blir nesten litt skremt hver gang jeg ser bildet. Det er i hvert fall umulig å ikke legge merke til. Anonymous poster hash: 3e249...208 2
Raquelle Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Med tanke på hvordan du skriver er du nok litt paranoid ja. Men vist det plager deg, så ville jeg sagt til typen din hvordan du føler det. Så vil han helt sikkert forstå det. Samboeren til ei venninne av meg sier ofte, at han ikke forstår hvordan ei så flott jente som meg er singel. Å kan gi meg kompliment for hva jeg har på meg eller hårsveisen noen ganger. Men han sier jo bare det for å være hyggelige mot meg, ikke noe mer i det enn det. Han er kun interesert i venninnen min, og elsker henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå