Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere over lang tid hatt et av og på forhold til en mann jeg ikke kan fordra. Mye har skjedd, og det er så innviklet at jeg ikke orker og forklare alt. Saken er at jeg ikke tror på noe av det han sier, og jeg i tvil om han har hatt kjæreste eller ikke i denne perioden. Han er over 35 år, og har barn sammen med en dame. Dette er jeg sikker på. Saken er at jeg er så pass usikker på dette at jeg har sendt en mail til denne mora til dattera hans. Jeg kjenner henne ikke, men vet at dette er mora. I denne mailen har jeg forklart kort at jeg har hatt et seksuelt forhold til denne mannen, og at jeg forteller det i tilfelle han lyver til henne og at de er kjærester uten at jeg har visst det.

Det jeg da lurer på er om jeg risikerer noe annet enn å virke som en gal kjerring? Det er jeg klar over at jeg nok kanskje er. Jeg tenker på om at det faktisk er slik at de er kjærester og hun har blitt servert løgner, er det kanskje det beste at hun vet? Eller skader JEG på noen som helst måte denne dama, med å ha sendt denne mailen?

Mitt forhold til denne mannen har utviklet seg dit at jeg aldri har vært mer nær å hate noen slik jeg gjør med ham. Om han har løyet til henne så syns jeg definitivt ikke at han fortjener henne.

Mitt spørsmål blir da: Har jeg med denne mailen virkelig tråkket over en grense, og skader flere enn ham?

Anonymous poster hash: 61137...85d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har i grunnen ikke skadet noen, du har tatt et ansvar. Men nå må du egge dette bak deg og gå videre.

Anonymous poster hash: 31d08...78e
Skrevet

Jeg synes du har gjort det eneste riktige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...