Gå til innhold

Menn på nettdating, vær så snill, ikke gjør dette!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg ut 10 år gamle bilder, eller bilder som ikke ligner. Jeg kan takle ditt ærlige utseende, men jeg kan ikke takle at du prøver å lure meg. Da var det sakt, finne rjeg ut at du ikke er ærlig er det over og ut og du har spolert dine sjangser. Hvordan du ser ut bryr jeg meg egentlig ikke om. Ferdig med den saken :)

Anonymous poster hash: 20120...c51
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mange kvinner som gjør det her også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet, men leter bare blant menn jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Gjelder også for kvinner!

Anonymous poster hash: 1a197...c46
Skrevet

Ikke legg ut 10 år gamle bilder, eller bilder som ikke ligner. Jeg kan takle ditt ærlige utseende, men jeg kan ikke takle at du prøver å lure meg. Da var det sakt, finne rjeg ut at du ikke er ærlig er det over og ut og du har spolert dine sjangser. Hvordan du ser ut bryr jeg meg egentlig ikke om. Ferdig med den saken :)

Og du bør ikke unnlate å fortelle at utseende ikke teller, så de skjønner at det er pengene du er ute etter.

• Liker 1
Skrevet

Mitt er kanskje 5 år gammelt men jeg ser nogenlunde like pen ut i dag. :P

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg ut 10 år gamle bilder, eller bilder som ikke ligner. Jeg kan takle ditt ærlige utseende, men jeg kan ikke takle at du prøver å lure meg. Da var det sakt, finne rjeg ut at du ikke er ærlig er det over og ut og du har spolert dine sjangser. Hvordan du ser ut bryr jeg meg egentlig ikke om. Ferdig med den saken :)Anonymous poster hash: 20120...c51

Det er helt greit. Men får jeg lov til å legge ut noen tullebilder for å lette litt på stemningen? :-)

Anonymous poster hash: 735d9...3eb

Skrevet

Kan gjerne støtte det TS skriver, men det hadde vært fint om kvinner kunne legge ut bilder uten sminke også, sånn at man får et ærlig inntrykk av hvordan de faktisk ser ut!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal damer legge ut bilde uten sminke når det ikke er slik de går til vanlig, det blir jo feil det også da. Man må jo fremstille seg mest mulig lik virkeligheten.

Og til deg som har et fem år gamelt bilde, du tror du ikke har forandret deg ettersom du ser deg selv hver dag, men vi andre ser stor forskjel, en orandrer seg på fem år!

Skrevet

Hvorfor skal damer legge ut bilde uten sminke når det ikke er slik de går til vanlig, det blir jo feil det også da. Man må jo fremstille seg mest mulig lik virkeligheten.

Og til deg som har et fem år gamelt bilde, du tror du ikke har forandret deg ettersom du ser deg selv hver dag, men vi andre ser stor forskjel, en orandrer seg på fem år!

Det er da virkeligheten også når man eventuelt våkner opp ved siden av en man knapt kjenner igjen fordi vedkommende ikke har sminke på.

AnonymBruker
Skrevet

Det er da virkeligheten også når man eventuelt våkner opp ved siden av en man knapt kjenner igjen fordi vedkommende ikke har sminke på.

Tja, da må en jo ha dynka hele ansiktet i sminke om en virkelig er sååå ugjenkennelig. Er det så mange av dem da, hvordan damer (?) går du egentlig etter?

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

MissStiles, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt er kanskje 5 år gammelt men jeg ser nogenlunde like pen ut i dag. :P

Hadde tatt deg jeg!

Anonymous poster hash: fd0e7...799

Skrevet

Du kan ikke si at utseende ikke teller når du skriver dette

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lyv ang. alder. Hva er poenget? Sannheten vil frem uansett.

Jeg skriver 23 og jeg er 23. Har truffet overraskende mange oldiser.

Anonymous poster hash: 62bf4...25e
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lyv ang. alder. Hva er poenget? Sannheten vil frem uansett.

Jeg skriver 23 og jeg er 23. Har truffet overraskende mange oldiser.

Anonymous poster hash: 62bf4...25e

Hvor gammel er en oldis?

Anonymous poster hash: 2713f...4f1

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er en oldis? Anonymous poster hash: 2713f...4f1

Hvor gammel er en oldis? Anonymous poster hash: 2713f...4f1

jeg kan si deg rett ut: jeg har møtt mange som ser oldis ut selv om de er unge

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...