Gjest Estrela Skrevet 29. mai 2004 #1 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg bruker en solkrem fra Vichy. Liten hvit og oransje tube med spf 20. Tror den egentlig er ment bare til ansiktet, så skal skaffe meg en til kroppen før ferien begynner. Kommer da til å kjøpe enda en fra Vichy. Liker konsistensen på Vichy sine, de legger seg ikke som en tung "film" eller "hinne" over ansiktet, og det ser ikke fett og blankt ut. Jeg er ikke så interessert i å bli knallbrun (derav høy faktor), er mer interessert i å beskytte huden min mot UVA, UVB og for tidlig aldring som følge av solen. Hvilken solkrem bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 29. mai 2004 #2 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg tåler ikke sol og bruker total beskyttelse fra Dermalogica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 29. mai 2004 #3 Del Skrevet 29. mai 2004 En fra Lancôme, med et slags glitter i spf. 10, har brukt den i tre år og er kjempe fornøyd. TIl hverdags bruker jeg Piz Buin spt. 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 29. mai 2004 #4 Del Skrevet 29. mai 2004 Dermalogica faktor 15 til ansiktet, og en Biotherm gel (også 15) til kropp. Har også en diger flaske Nivea faktor 6 som brukes til hyppige påfyll... (håper jeg får brukt den opp snart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. mai 2004 #5 Del Skrevet 29. mai 2004 Piz Buin.. høy faktor for ansikt og litt lavere for resten av kroppen. blir så fort solbrent under øynene og på kinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. mai 2004 #6 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg bruker skjelden solkrem, men dersom jeg først tar på noe, så er det noe med spf 2-5. Merke varierer, da jeg ikke har funnet en jeg trives godt med enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2004 #7 Del Skrevet 29. mai 2004 MD formulations Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 29. mai 2004 #8 Del Skrevet 29. mai 2004 Coppertone (et must at den er parfymefri, tåler sol særs dårlig). Faktor 15 til ansikt, og Vichy med samme eller høyere faktor til ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 29. mai 2004 #9 Del Skrevet 29. mai 2004 Piz buin, solfaktir 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 29. mai 2004 #10 Del Skrevet 29. mai 2004 Piz Buin - den lukter så sommer Bruker faktor åtte i annsiktet og fire til seks på kroppen. Er på jakt etter en god aftersun, synes piz buin sin lukter for kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 29. mai 2004 #11 Del Skrevet 29. mai 2004 En eller annen gul tube fra apoteket faktor femten hele året. nei foresten faktor 25 på påskefjellet. Blir brent bare noen sier sol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. mai 2004 #12 Del Skrevet 29. mai 2004 Lancaster eller Vichy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 29. mai 2004 #13 Del Skrevet 29. mai 2004 Så lav faktor mange av dere bruker: Synest det er litt skremmende. Bruker litt ymse solkrem. Piz Buin eller Vichy har jeg brukt de siste årene. Faktor 12-15. Blir så lett brent, og da får heller brunfargen vike for tryggheten. I ansiktet holder jeg meg med faktor 15 eller 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. mai 2004 #14 Del Skrevet 29. mai 2004 Bruker den som er billigst i matbutikken med faktor 4. Blir sjelden brent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfia Skrevet 30. mai 2004 #15 Del Skrevet 30. mai 2004 Er på jakt etter en god aftersun, synes piz buin sin lukter for kraftig. Oriflame har en kjempe fin after sun. Den inneholder litt selvbruning,sånn at du holder på fargen lenger. Tror den kan bestilles på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 30. mai 2004 #16 Del Skrevet 30. mai 2004 Oriflame har en kjempe fin after sun. Den inneholder litt selvbruning,sånn at du holder på fargen lenger. Tror den kan bestilles på nett. Har ikke sansen for Oriflame sin heller Lurer på om jeg skal prøve Clinique, har ikke de egen solserie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 30. mai 2004 #17 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg blir sjelden brent, men bruker faktor 15 både på ansikt (pga bruk av fruktsyrer) og kropp. I ansiktet bruker jeg MD Formulations og for kroppen bruker jeg Piz Buin, den lukter bare himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 30. mai 2004 #18 Del Skrevet 30. mai 2004 Bruker Oriflame sin solkrem og aftersun. Tror jeg har faktor 30, skal jo kunne brukes av hele familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 30. mai 2004 #19 Del Skrevet 30. mai 2004 Vichy, faktor 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 31. mai 2004 #20 Del Skrevet 31. mai 2004 Bruker Nivea sin grønne barnesolkrem, jeg. :D Solfaktor 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå