Barbiebabe Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg føler i det siste så har mitt forhold til min kjæreste blitt litt kjedelig, jeg går ikke rundt og savner han så mye, jeg tenker på andre menn, har flørtet med en annen mann også, er forholdet på vei nedover og nedover ? vet ikke hva jeg skal gjøre, tenker av og til det hadde vært så fint og være fri fra han, fri som fuglen, vet ikke hva jeg skal gjøre.Er jo glad i han, men vil jeg kun ha han i denne verden, jeg vet ikke lenger,har dere opplevd det samme ? kanskje bare forelskelsen har gått over og nå er hverdagen her, vi har vært sammen i tre år
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har det slik. Er ikke forelsket lenger. Men er glad i han. Vil ikke ha sex med han lenger heller. Men som sagt altfor glad i han. Så vet ikke. Har ikke nord råd å gi. Føler meg så trygg med han så kommer nok aldri til å gjøre det slutt. Men ja.Anonymous poster hash: 14577...473
strawberry Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Det er vel normalt at det går litt opp og ned i forholdet. Dersom det har vært sånn lenge derimot, og du tenker mye på andre, bør du vel vurdere hva som er rett. Har selv vært sammen med samboer i 2 år, og med oss har ting bare blitt bedre og bedre etterhvert som vi har blitt mer kjent, selv om vi selvsagt har hatt noen nedturer også. 1
Barbiebabe Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2014 Du vil ikke ha sex med han, har det kommet så langt ? med meg har det ikke kommet så langt heldigvis, men frykter det verste ja
Barbiebabe Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2014 Det er vel normalt at det går litt opp og ned i forholdet. Dersom det har vært sånn lenge derimot, og du tenker mye på andre, bør du vel vurdere hva som er rett. Har selv vært sammen med samboer i 2 år, og med oss har ting bare blitt bedre og bedre etterhvert som vi har blitt mer kjent, selv om vi selvsagt har hatt noen nedturer også. Ja det har vært sånn lenge, spesielt etter at jeg fant ut at han flørtet med en annen jente på nettet og planla møte, men det ble ikke noe av det møtet mellom dem.Etter det har jeg følt hat bitterhet og sinne, som tilslutt har gjort at kanskje noen av mine følelser for han har sluknet
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Har sex fordi jeg må. DessverreAnonymous poster hash: 14577...473
Thinkerbell. Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Har sex fordi jeg må. DessverreAnonymous poster hash: 14577...473 Stakkars mann! Jeg vil mye heller være singel enn sammen med noen som har sex med meg kun for å bevare "tryggheten". Utrolig egoistisk av deg! 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er ikke opptatt av sex. Kanskje jeg er aseksuell eller hva det kalles, har aldri følt meg skikkelig kåt med noen noensinne. Anonymous poster hash: 14577...473
strawberry Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Ja det har vært sånn lenge, spesielt etter at jeg fant ut at han flørtet med en annen jente på nettet og planla møte, men det ble ikke noe av det møtet mellom dem.Etter det har jeg følt hat bitterhet og sinne, som tilslutt har gjort at kanskje noen av mine følelser for han har sluknet Dette er jo helt uakseptabelt! Da forstår jeg jo at du selv ønsker å være ute av forholdet også, ikke at følelsene bare har sluknet. Var lignende med eksen min, vi var da sammen 2 år etter (han hadde truffet eksen bak ryggen min, fant senere ut at de da var mer enn venner..). Etter 2 år innså jeg at jeg ikke kunne leve med noen som kunne gjøre noe sånt mot meg en gang, at det lett kan skje igjen.
Barbiebabe Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2014 Dette er jo helt uakseptabelt! Da forstår jeg jo at du selv ønsker å være ute av forholdet også, ikke at følelsene bare har sluknet. Var lignende med eksen min, vi var da sammen 2 år etter (han hadde truffet eksen bak ryggen min, fant senere ut at de da var mer enn venner..). Etter 2 år innså jeg at jeg ikke kunne leve med noen som kunne gjøre noe sånt mot meg en gang, at det lett kan skje igjen. Ja, ikke sant, og så forstår han ikke hvorfor jeg noen ganger har problemer med å stole på han
strawberry Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Jeg tenker nok at du bør revurdere forholdet etter det du sier her. Etter 3 år er det selvsagt tungt med et brudd, men vil du være sammen med ham resten av livet? Kommer du noen gang til å kunne stole fullt og helt på ham igjen? Jeg er iallefall glad jeg gjorde det slutt med eksen, og nå med min nåværende samboer føles alt mye bedre og jeg stoler helt på ham Et brudd er selvsagt tungt der og da, men kunne nå aldri sett for meg å fortsatt det forholdet, og angrer bare på at jeg ikke gjorde det før. Det er ikke alltid så lett å se hva du bør gjøre der og da, men du har et valg å ta: bli eller dra.
Milii Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Stakkars mann! Jeg vil mye heller være singel enn sammen med noen som har sex med meg kun for å bevare "tryggheten". Utrolig egoistisk av deg! Vil heller si at det er egoistisk av mannen hennes, når hun sier at hun MÅ
Sapientia Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Nå er det jo helt vanlig at forelskelsesfasen går over etterhvert. Men man bør jo allikevel elske den man er sammen med. De to tingene er ikke det samme. Hvis du derimot tenker stadig oftere på andre menn, og han flørter med andre damer på nettet som han til og med har tenkt å møte. Vel, da vil jeg si at dere enten må ta skikkelig tak i forholdet å få det på rett kjøl eller avslutte det hele. Nå har jo folk ulike tåleransegrenser for hva som godtas og hva som kan fikses på, men for meg hadde dette vært nær nok utroskap til at forholdet virkelig hadde havnet ute i hardt vær.
Thinkerbell. Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Hun sier hun må fordi hun vil bevare tryggheten, og bli i forholdet. Slik jeg ser det, så er det et spill der hun "gir" sex, i bytte mot forholdet. Da er det stor fare for at hun later som hun liker denne delen av samlivet.
Thinkerbell. Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Hun sier hun må fordi hun vil bevare tryggheten, og bli i forholdet. Slik jeg ser det, så er det et spill der hun "gir" sex, i bytte mot forholdet. Da er det stor fare for at hun later som hun liker denne delen av samlivet. Dette er et svar til 'Miiii. Jeg fikk ikke til å sitere!
Berit Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Stakkars mann! Jeg vil mye heller være singel enn sammen med noen som har sex med meg kun for å bevare "tryggheten". Utrolig egoistisk av deg! Jeg vil tenkt som du angående at jeg ikke ville hatt sex med en som kun hadde sex med meg for å bevare tryggheten, men som egentlig ikke hadde sexlyst på meg. Men det er aldeles ikke egoistisk av henne. Hun gjør det ikke for hennes egen del, hvis det er det du tror. Hadde partneren vist mer hensyn og vist interesse for hennes tilfredstillelse, sexglede og lyst, hadde hun kunnet få glede av det, om så bare glede for at hans kjærlighet og nytelse. Gi er en glede, men det må jo gå begge veier. Noen ganger har jeg sex med min kjære selvom jeg egentlig ikke har trang eller lyst på sex. Men det er en tilfredstillelse å oppleve at han nyter og er tilfredsstilt. Det er en trygghet i kjærligheten mellom to. Men hun du siterte sier Desverre. Det er selvfølgelig veldig synd. Men er ganske sikker på at det er hun det er synd på, og ikke han som nok ikke evner å se hennes behov nok. Hvis det hadde vært i din situasjon og ditt tilfelle hadde det vært egoistisk (muligens), men det er flere sider av en sak, og helt forskjellige situasjoner med ulike peroner. Endret 4. mars 2014 av Berit
Barbiebabe Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2014 Jeg vil tenkt som du angående at jeg ikke ville hatt sex med en som kun hadde sex med meg for å bevare tryggheten, men som egentlig ikke hadde sexlyst på meg. Men det er aldeles ikke egoistisk av henne. Hun gjør det ikke for hennes egen del, hvis det er det du tror. Hadde partneren vist mer hensyn og vist interesse for hennes tilfredstillelse, sexglede og lyst, hadde hun kunnet få glede av det, om så bare glede for at hans kjærlighet og nytelse. Gi er en glede, men det må jo gå begge veier. Noen ganger har jeg sex med min kjære selvom jeg egentlig ikke har trang eller lyst på sex. Men det er en tilfredstillelse å oppleve at han nyter og er tilfredsstilt. Det er en trygghet i kjærligheten mellom to. Men hun du siterte sier Desverre. Det er selvfølgelig veldig synd. Men er ganske sikker på at det er hun det er synd på, og ikke han som nok ikke evner å se hennes behov nok. Hvis det hadde vært i din situasjon og ditt tilfelle hadde det vært egoistisk (muligens), men det er flere sider av en sak, og helt forskjellige situasjoner med ulike peroner. Kanskje diskutere dette i en annen tråd ?
Barbiebabe Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #18 Skrevet 4. mars 2014 I dag har jeg en utrolig dårlig dag med det å forstå at han noen gang har elsket meg, hvordan kan noen elske noen andre når de planlegger å møte en dame og chatter et halvt år sammen, sier søte ting til henne, alt det gjorde han bak min rygg i fjor.Er det utroskap ?
Dina86 Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 Etter min mening er alt du ikke vil at den du er sammen med skal vite utroskap. Hvis du skjønner hva jeg mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå