AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Er det noen som har vært i samme situasjon som har råd? Typen min og jeg er 22 og søsteren er 26. Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, og jeg skal snart møte søsteren hans for første gang. Mens vi holdt på så fikk jeg vite at typen min hadde noe på gang med venninna (24 år) til søsteren hans rett før vi to begynte å holde på. De var aldri offisielt sammen, men holdt på i en del måneder, det var visst søsteren som prøvde å spleise dem i utgangspunktet. Jeg er ikke spesielt sjalu i forhold til typen, for han stoler jeg veldig mye på. Men jeg er litt nervøs/har prestasjonsangst ift. til å møte søsteren. Etter det jeg har hørt så er hun veldig hyggelig og jeg tror ikke hun kommer til å ta meg dårlig i mot, men jeg synes på noen måter at det er litt trist/kjipt at hun er bestevenninne med det som på en måte blir eksen hans. Jeg tror nok at jeg må bruke lengre tid på å vinne tillitten hennes helt enn det jeg kanskje hadde trengt dersom dette ikke var casen. Noen som har vært i liknende situasjon som har råd? Jeg orker ikke stresse typen med dette, for jeg vil liksom ikke at han skal tro at dette går på at jeg ikke stoler på han eller noe, for det gjør jeg jo. Anonymous poster hash: 4b520...b00
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Haha nei det er egentlig ikke noe konkret problem her, bare at jeg synes at situasjonen er litt kjipt. Ikke direkte ift. kjæresten, bare det at jeg synes det blir litt stress å møte søsteren. Har lyst til at vi på sikt skal bli venner, men får litt prestasjonsangst. Det er vanskelig å beskrive det egentlig, for jeg tror som sagt at hun søsteren er veldig hyggelig. Men tror også at hun kan være litt conflicted ovenfor at det er jeg som er sammen med broren hennes og ikke hun andre. Anonymous poster hash: 4b520...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå