AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hva er best takeaway pizza eller frossen? Jeg foretrekker frossen, enkelte av de "lokale" kebabstedene her lager usedvanlig vond pizza, Peppes sin er rett og slett smakløs. Anonymous poster hash: e1064...8d3
levelivet Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Alt av takeaway jeg har smakt = papp. Frossenpizza kan gå ned, til nød og etter klokka 0200 natt til søndag
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Mine hjemmelagde. Anonymous poster hash: d1099...bd8
Alvina Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Hjemmelaget, men en lokal liten sjappe slår ut alt og de er dyktige. Av papp vet jeg ikke og klarer ikke nevne mer enn par merker, grandiosa funker om man har på løk, hvitløk, ekstra ost, oliven, tomat, etc. Den jeg liker best av papp er den med morzella, har bare fått den servert, men den har tynn bunn, god saus og har litt ost på toppen...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Er ikke særlig pizzafan, men takeaway-pizza er faktisk det jeg liker minst. Den er dyrest også, så spiser ikke med mindre jeg får servert. Anonymous poster hash: dec1b...cbc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Takeaway, men jeg spiser ikke hva som helst. Det beste er å lage selv. Anonymous poster hash: 873dd...a1a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Jeg liker Grandis, jeg. Spesielt den med løk og kjøttdeig. Men det må ikke bli for ofte, bare en gang i måneden eller noe sånt. Anonymous poster hash: a861c...084
debattanten Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Frossenpizza og take away har blitt så dyrt at det ikke kan forsvare den dårlige smaken så det blir kun i krisetilfeller. Noen få ganger i året med andre ord. Tror jeg betalte nesten 70kr for en Big One her for litt siden. Lager jo luksuspizza for den prisen hjemme Endret 4. mars 2014 av debattanten
Chien Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Hva er best takeaway pizza eller frossen? Jeg foretrekker frossen, enkelte av de "lokale" kebabstedene her lager usedvanlig vond pizza, Peppes sin er rett og slett smakløs.Anonymous poster hash: e1064...8d3 Take Away-pizza som ikke kommer fra Peppes, Dolly, eller Pizzabakeren. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Spiste en Big One igår, det var nedtur... Noen av kjøppizzaene med tynn bunn kan være ok når man bare må ha noe, men ikke noe vi normalt kjøper. Ellers går det i hjemmelaget eller take away fra en lokal sjappe, den de har er rimelig, har masse fyll og en stor pizza metter lett tre voksne! Anonymous poster hash: fa477...f53
Gjest crazycatlady Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Peppes sin glutenfrie tacopizza er best! Frossenpizza smaker jo papp!
loffen Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Frosenpizza er fælt, takeway fra en lokal restaurant her er kjempegod. Men jeg pleier å lage pizzaen selv.
Kjempeliten Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Syns frossenpizza smaker papp. Take Away er myyyye bedre ❤️
Brunhilde Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Imponert over hvor mye papp enkelte i denne tråden må innta, siden dere vet akkurat hvordan det smaker, mener jeg... Jeg vil heller ha frossenpizza enn take-away, for da kan jeg legge til litt oliven, ost, bacon etc, men aller helst vil jeg ha min egne hjemmelagede pizza. Det er den jeg liker best. 1
Gjest AnneShirley Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Spiser kun hjemmelaget. Har inhen takeaway i nærheten og synes frossempizza er dyrt, dårlig og lite smakfullt. Når jeg lager pizzadeig i brødbakemaskin, går det dessuten veldig raskt å lage hjemmelaget
torias Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes Peppes har veldig god pizza jeg. De har mange forskjellige typer så om en er smakløs kan man jo alltids prøve en annen.
Blablaa Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Mm, peppes sin er knall god, hvertfall Deeper Love tror jeg den heter Den me biffkjøtt, tacokrydter kjøttdeig og løk MED hvitløksdressing ååå 1
Vindmølle Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 Frossenpizza spiser vi en gang eller to året, og det er ikke noe å juble over. Endelfrossenpizza synes jeg er latterlig dyr i tillegg. Takeaway kan være godt synes jeg, men hjemmøageter helt klart best.
Mortifera Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 Jeg elsker frossenpizza! Elsker alle fra casa di mama. Grandiosa har jeg ikke sansen for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå