Gå til innhold

Ihaaaaa!!!

Puma

Anbefalte innlegg

Hehe. :D

Idag er jeg virkelig glad, fyker rundt i leiligheta og pakker for harde livet! Blir utslitt og tar noen få pauser, stakk innom kvinneguiden, og fikk DET sjokket! :o

Her var jo aaaalt nytt jo! Hva har skjedd???? :-?

Idag er det bare 8 dager til jeg flytter. Hjelp!

Åssen har jeg klart å samle sammen så mye skrap på bare 4 år???? Og det før jeg har starta på boden... Huff, tør ikke tenke på hva jeg har der inne...

Huset vi så på var kjempefint! Tenk, badstue...mmm, blir godt til vinteren.

Gleder meg kjempemye til å flytte sammen med min kjære, gruer litt også, det er vel ikke bare bare å flytte sammen med noen etter å ha bodd 9 år alene, men det går vel på et vis. Håper jeg.

Ble vel mye rot her, men hva gjør vel det? Er like mye rot i hodet mitt for tiden og så... Hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes kjempe koselig ut Puma.

Gleder meg litt til å syssle med ned pakking og opp pakking selv jeg.Kommandere typen hit og dit og si nei ikke der,sånn skal det være osv :D :lol:

Du har nok en kjempe fin tid i møte.Kooooos deg skikkelig med darlingen,nytt hus og badstu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt lei av esker og rot nå. Føles ut som jeg aldri blir ferdig, men det er gøy og da... Tenk jeg fant faktisk neglesaksa mi, og den andre neglesaksa, og den andre... Phu! Tror det har blitt fem nå, rart hvor mye en finner, når man skal flytte... :-?

Tar pause i hele dag jeg, og bare slenger meg på altanen med litt brus og ei god bok og lar flytting være flytting for en dag. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...