AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Av en eller annen grunn så gjør jeg det. Er fra beste vestkant og blir sett på som litt posh, men jeg liker harry mannfolk fra bygda av en eller annen grunn. Jeg er vel litt skapharry sjøl, som hører på DJ Broiler og liker meg på danskebåten. Jeg er ikke opptatt av status og penger. Vil bare ha en snill mann som behandler meg bra, og nå har jeg begynt å date en som er litt harry men supersnill og vi har det så gøy i lag. Er det flere som blir tiltrukket av menn som er helt motsatt av dere selv? Anonymous poster hash: e0786...c3c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Og hva er problemet med det? Det er ikke noe problem, jeg bare syns det er litt fascinerende at jeg blir interessert i menn som er totalt forskjellig fra meg. Mener ikke harry på en negativ måte som i dumme folk som er drita fulle hver helg og råner, mer som de som ikke har så mye utdannelse og er fra bygda og har litt harry dialekt, som gjerne drar på låvedans i helgene og hører på country. A simple lifestyle! Jeg blir liksom ikke interessert i disse sossegutta fra Bærum.. Anonymous poster hash: e0786...c3c
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Jeg vokste opp med slike menn og synes ikke det er harry. Pappaguttene fra beste vestkant derimot.... 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg vokste opp med slike menn og synes ikke det er harry. Pappaguttene fra beste vestkant derimot.... Sosseguttene fra der jeg kommer fra er jo så kjedelige. Tenker bare på status og penger. Mens han jeg dater nå, vi snakker om alt mulig, han er veldig smart selv om han ikke har noen fancy utdannelse. Det føles så trygt Men jeg lurer på, er menn opptatt av hvor damer kommer fra/jobber med og sånn? Jeg har foreløpig ikke møtt noen som er opptatt av det. Anonymous poster hash: e0786...c3c 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Sosseguttene fra der jeg kommer fra er jo så kjedelige. Tenker bare på status og penger. Mens han jeg dater nå, vi snakker om alt mulig, han er veldig smart selv om han ikke har noen fancy utdannelse. Det føles så trygt Men jeg lurer på, er menn opptatt av hvor damer kommer fra/jobber med og sånn? Jeg har foreløpig ikke møtt noen som er opptatt av det. Anonymous poster hash: e0786...c3c Menn er opptatte av andre ting når det kommer til kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Det er ikke noe problem, jeg bare syns det er litt fascinerende at jeg blir interessert i menn som er totalt forskjellig fra meg. Mener ikke harry på en negativ måte som i dumme folk som er drita fulle hver helg og råner, mer som de som ikke har så mye utdannelse og er fra bygda og har litt harry dialekt, som gjerne drar på låvedans i helgene og hører på country. A simple lifestyle! Jeg blir liksom ikke interessert i disse sossegutta fra Bærum.. Anonymous poster hash: e0786...c3c Låvedans? I hvilket århundre lever du.. Dagens harrygutter fra bygda cruiser til nød noen runder rundt den lokale shell-stasjonen før de benker seg ned med Playstation og hører på trance-musikk. Harrydialekten er utvannet med slangutrykk, bitches & hoes, fra den siste skiva til Eminem. Anonymous poster hash: 29752...f47 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Låvedans? I hvilket århundre lever du.. Dagens harrygutter fra bygda cruiser til nød noen runder rundt den lokale shell-stasjonen før de benker seg ned med Playstation og hører på trance-musikk. Harrydialekten er utvannet med slangutrykk, bitches & hoes, fra den siste skiva til Eminem. Anonymous poster hash: 29752...f47 Og de drømmer om det røde kjøttet til svarte kvinner.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Og de drømmer om det røde kjøttet til svarte kvinner. Mener du silkeslottet deres? Anonymous poster hash: e0786...c3c
Gjest black nailpolish Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 harryfolk er de beste folka! er så forbanna kjedelig med sånne som tar seg sjøl høytidelig hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 TROLLI TROLLI TROLL På vestkanten sier man ikke "i lag". Anonymous poster hash: 4400e...c45 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Låvedans? I hvilket århundre lever du.. Dagens harrygutter fra bygda cruiser til nød noen runder rundt den lokale shell-stasjonen før de benker seg ned med Playstation og hører på trance-musikk. Harrydialekten er utvannet med slangutrykk, bitches & hoes, fra den siste skiva til Eminem. Anonymous poster hash: 29752...f47 Det finnes miljøer hvor country og låvedans faktisk er noe ungkarene gjør, skjønner du. Anonymous poster hash: 4400e...c45 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 TROLLI TROLLI TROLL På vestkanten sier man ikke "i lag". Anonymous poster hash: 4400e...c45 Så mye rart som sies på vestkanten og Oslo forøvrig. Vestkantdialekt i Oslo finnes egentlig ikke. Fra gammelt av bodde det hovedsakelig arbeidere på vestkanten (skogsarbeidere). Derfor forsvant også Oslo-dialekten fra vestkanten først. Tradisjonell Oslo-dialekt, feks velkjente trykk på første konsonant ban(n)an, nor®malt og a-endelser, er jo iferd med å dø ut. Noen få enklaver i Groruddalen og ellers på østkanten klarer å holde på Oslo-dialekten. Men også der blir den mer og mer overkjørt av hipstere og stanermål. "Vestkantdialekt" er i bunn og grunn dannet dagligtale, hvor det danske språket har vunnet frem. Så all kred til folk på vestkanten som prøver å bryte med dette. Anonymous poster hash: 29752...f47 1
Gjest Propelly Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Det er ikke noe problem, jeg bare syns det er litt fascinerende at jeg blir interessert i menn som er totalt forskjellig fra meg. Mener ikke harry på en negativ måte som i dumme folk som er drita fulle hver helg og råner, mer som de som ikke har så mye utdannelse og er fra bygda og har litt harry dialekt, som gjerne drar på låvedans i helgene og hører på country. A simple lifestyle! Jeg blir liksom ikke interessert i disse sossegutta fra Bærum.. Anonymous poster hash: e0786...c3c Og hva er problemet med "dumme folk som er drita fulle hver helg og råner"?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #15 Skrevet 4. mars 2014 Av en eller annen grunn så gjør jeg det. Er fra beste vestkant og blir sett på som litt posh, men jeg liker harry mannfolk fra bygda av en eller annen grunn. Jeg er vel litt skapharry sjøl, som hører på DJ Broiler og liker meg på danskebåten. Jeg er ikke opptatt av status og penger. Vil bare ha en snill mann som behandler meg bra, og nå har jeg begynt å date en som er litt harry men supersnill og vi har det så gøy i lag. Er det flere som blir tiltrukket av menn som er helt motsatt av dere selv? Anonymous poster hash: e0786...c3c Du sier jo at du er litt harry selv. Da er det jo ikke slik at du dater de som er litt motsatt av deg. Det er stedet du kommer fra som er motsatt for deg :-P. Folk som står for hvem de er, er kult. Bare å kjøre på det! :-P Anonymous poster hash: 476ee...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 TROLLI TROLLI TROLL På vestkanten sier man ikke "i lag". Anonymous poster hash: 4400e...c45 Ikke si troll da. Jeg har bodd veldig mange steder så har vel ikke 100% vestkant-dialekt Tror det er sånn at jeg liker folk som er veldig lite selvhøytidelige, som kan ha det like gøy på Gran Canaria som St Tropez! Anonymous poster hash: e0786...c3c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Sosseguttene fra der jeg kommer fra er jo så kjedelige. Tenker bare på status og penger. Mens han jeg dater nå, vi snakker om alt mulig, han er veldig smart selv om han ikke har noen fancy utdannelse. Det føles så trygt Men jeg lurer på, er menn opptatt av hvor damer kommer fra/jobber med og sånn? Jeg har foreløpig ikke møtt noen som er opptatt av det. Anonymous poster hash: e0786...c3c Det er riktig som du sier de fleste tenker på status og penger... men jeg synes dette er veldig rart, altså de kler seg og oppfører seg som "pappagutter" men jeg skjønner det ikke?!?! Altså de får ikke det de peker på... klart de har stilen, men mange andre som kan ha samme stil... uansett poenget mitt er når dere norske sier "vi er rike" så mener dere foreldrene deres... Jeg er utlending og når jeg sier jeg har mye penger så mener jeg "MEG" ikke mamma og pappa, det er slik kulturen vår er, foreldrene gir penger, kjøper ting og tang for barna... Anonymous poster hash: 7090d...b1a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 Så mye rart som sies på vestkanten og Oslo forøvrig. Vestkantdialekt i Oslo finnes egentlig ikke. Fra gammelt av bodde det hovedsakelig arbeidere på vestkanten (skogsarbeidere). Derfor forsvant også Oslo-dialekten fra vestkanten først. Tradisjonell Oslo-dialekt, feks velkjente trykk på første konsonant ban(n)an, nor®malt og a-endelser, er jo iferd med å dø ut. Noen få enklaver i Groruddalen og ellers på østkanten klarer å holde på Oslo-dialekten. Men også der blir den mer og mer overkjørt av hipstere og stanermål. "Vestkantdialekt" er i bunn og grunn dannet dagligtale, hvor det danske språket har vunnet frem. Så all kred til folk på vestkanten som prøver å bryte med dette. Anonymous poster hash: 29752...f47 Dette er fullstendig feil. Anonymous poster hash: a8f7e...6b8 3
Betty Blue Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 TROLLI TROLLI TROLL På vestkanten sier man ikke "i lag". Anonymous poster hash: 4400e...c45 ....eller "gutta", med a- ending. Har overhørt en sint bestemor kjefte på barnebarnet hele veien på 20 bussen da barnebarnet spurte om de skulle gå av på Majorstua. "Det heter Majorstuen, MajorstuEN, kjære! Huff og huff! Gjenta etter meg; M-A-J-O-R-S-T-U-E-N...
Betty Blue Skrevet 4. mars 2014 #20 Skrevet 4. mars 2014 Men ellers er det naturligvis ingenting galt i å falle for noen som er ulik seg selv på mange områder hvis det føles rett for deg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå