Gå til innhold

Avviste en "mindre attraktiv" mann. Plutselig er jeg forelsket.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en veldig merkelig situasjon.

Jeg (27) flyttet til en ny by i sommer, og ble kjent med en mann (28). I startet syntes jeg ikke at han var noe attraktiv, og jeg hadde ingen interesse for han.

Han ba meg ut på date, men jeg takket nei. I ettertid har han også sett meg med andre gutter som jeg har datet/holdt på med.

De siste månedene har vi blitt veldig godt kjent gjennom en felles hobby. Vi snakker sammen hver dag, og jeg har innsett at vi har mye til felles. Vi har samme humor, og passer veldig godt sammen. Jeg tror jeg begynner å få følelser for han...

Problemet er at jeg frykter det er altfor sent. Jeg innså ikke hva som var rett foran meg. Jeg vet at han er singel, men jeg er ganske sikker på at han har friendzonet meg...

Noen som har opplevd det samme og har noen tips?

Anonymous poster hash: acb07...8fa
Videoannonse
Annonse
Gjest Silverstream
Skrevet

Derfor utseendet er så overfladisk :)

Men tror ikke det er forsent enda. Skader ikke å prøve.

Skrevet

Har opplevd det samme! Da vi ble kjent syns jeg ikke han var spesielt attraktiv, men utviklet følelser etterhvert. I og med at jeg hadde avvist han først, var det vanskelig å få han til å forstå at jeg hadde endret mening, men heldigvis ble han med på date og vi ble fort kjærester etter dette. Nå er vi forlengst gift og har det veldig bra sammen - jeg tror forhold som starter med et solid vennskap i bunn har bedre odds enn de som starter med voldsomme følelser som etterhvert kjølner av og man etterhvert innser man ikke har de samme interessene osv. Du nevner lik humor - det er sinnsykt viktig! Vi har overlevd mange "kriser" nettopp pga det. Og ikke minst; jeg syns mannen min ble mer og mer attraktiv etterhvert som han ble eldre og mer moden - og jeg er like forelsket nå (minst!) som for 16 år siden! Mange menn blir bare finere og finere med årene - ikke glem det!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sikkert ikke forsent. Men denne gangen er det du som må ta initiativet til det meste, og du burde være flink til å vise at du er interresert under daten, og være helt åpen med han. For all del ikke være tilbakeholden og "hard to get".

Kan du ikke spørre han neste gang dere holder på med denne hobbyen da? "Du forresten. Kunne du tenke deg å bli med ut å spise imorgen? Eller en annen dag det passer for deg?" :)

Anonymous poster hash: 5ccf8...3b0
  • Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

Dette er en veldig merkelig situasjon. Jeg (27) flyttet til en ny by i sommer, og ble kjent med en mann (28). I startet syntes jeg ikke at han var noe attraktiv, og jeg hadde ingen interesse for han. Han ba meg ut på date, men jeg takket nei. I ettertid har han også sett meg med andre gutter som jeg har datet/holdt på med. De siste månedene har vi blitt veldig godt kjent gjennom en felles hobby. Vi snakker sammen hver dag, og jeg har innsett at vi har mye til felles. Vi har samme humor, og passer veldig godt sammen. Jeg tror jeg begynner å få følelser for han... Problemet er at jeg frykter det er altfor sent. Jeg innså ikke hva som var rett foran meg. Jeg vet at han er singel, men jeg er ganske sikker på at han har friendzonet meg... Noen som har opplevd det samme og har noen tips? Anonymous poster hash: acb07...8fa

Hadde det sånn med eksen. Var ikke interssert for fem flate øre, men etterhvert som vi ble kjent så ble jeg forelsket i personligheten hans. Det er jo til syvende og sist det som teller. At en kommer overens, har felles interesser og koser seg sammen.

Be han ut på middag :)

AnonymBruker
Skrevet

Han har gjort voodoo mot deg.

Anonymous poster hash: 97509...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...