Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fremstår som normale i alt fra 10 timer - 10 dager, men så går det nedover.

1. Det er ikke koselig med meldinger hver dag. Jeg har andre ting å gjøre enn facebook og Tinder når jeg jobber og har barn i huset. Jeg vil gjerne få muligheten til å savne litt, og være den som sender melding først i blant.

2. Det er ikke koselig med flere meldinger når jeg ikke har svart på den første. La meg få lov selvom det har gått 18-19 timer mellom.

3. Det er ikke koselig at du spør meg på date med en gang. Da mister jeg litt tenninga for hvor mange spør du egentlig på date?

4. Det er ikke koselig når det blir ett forhør. Bor du i hus? Bor du alene? Jobber du? Nei, jeg vil ha en som jeg kan le med. Hvor samtalen glir om dagens og jeg ikke føler meg som hos politiet. Vi må ikke ha en samtale hver dag

Anonymous poster hash: 6c3a9...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så de fleste tingene du klager på er tegn på at fyren liker deg?

For et luksusproblem!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det mest trasige med dette er at dette meldingspresset er skapt av deres egne forventninger.

Vi har som regel ingen interesse av å drive å småfjase og tekste, så dette er noe de gjør for jentas skyld. Når det som ser ut til å være favorittaktiviteten hennes plutselig kjølner, så vet ikke mennene bedre enn å prøve å more henne enda mer.

Gjør det klart og tydelig i teksten din at du er seriøs og ikke en jentunge som trenger en hoffnarr hvert eneste ledige minutt, så får du nettopp de mennene som ikke gidder å tekste uten konkret og formidle. Samtidig gjør du deg mer ettertraktet og du utelukker de plagsomme, men innerst inne er det vel egentlig noe å klage over du vil ha.

Endret av Meandro
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fremstår som normale i alt fra 10 timer - 10 dager, men så går det nedover.

1. Det er ikke koselig med meldinger hver dag. Jeg har andre ting å gjøre enn facebook og Tinder når jeg jobber og har barn i huset. Jeg vil gjerne få muligheten til å savne litt, og være den som sender melding først i blant.

2. Det er ikke koselig med flere meldinger når jeg ikke har svart på den første. La meg få lov selvom det har gått 18-19 timer mellom.

3. Det er ikke koselig at du spør meg på date med en gang. Da mister jeg litt tenninga for hvor mange spør du egentlig på date?

4. Det er ikke koselig når det blir ett forhør. Bor du i hus? Bor du alene? Jobber du? Nei, jeg vil ha en som jeg kan le med. Hvor samtalen glir om dagens og jeg ikke føler meg som hos politiet. Vi må ikke ha en samtale hver dag

Signerer denne

Anonymous poster hash: b41e3...9a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det mest trasige med dette er at dette meldingspresset er skapt av deres egne forventninger.

Vi har som regel ingen interesse av å drive å småfjase og tekste, så dette er noe de gjør for jentas skyld. Når det som ser ut til å være favorittaktiviteten hennes plutselig kjølner, så vet ikke mennene bedre enn å prøve å more henne enda mer.

Gjør det klart og tydelig i teksten din at du er seriøs og ikke en jentunge som trenger en hoffnarr hvert eneste ledige minutt, så får du nettopp de mennene som ikke gidder å tekste uten konkret og formidle. Samtidig gjør du deg mer ettertraktet og du utelukker de plagsomme, men innerst inne er det vel egentlig noe å klage over du vil ha.

Jeg vet ikke hva som er skapt av andre jenter, men jeg vet hva som er mine forventninger til en mann.

Jeg tok en liten alvorsprat med favorittene om dette og de startet med å si: ja, men forrige jenta trodde ikke jeg var interessert når jeg ikke snakket med henne hver dag.

Grrrrrr!

Det morer ikke meg. Det som morer meg er å få le litt sammen, men også savne personen litt.

Det er kun en person som jeg har sittet og skjelvet mens jeg ventet han skulle komme på, men det skjer veldig sjeldent.

AnonymBruker
Skrevet

Wow, så de fleste tingene du klager på er tegn på at fyren liker deg?

For et luksusproblem!

Ja, kanskje det er ett luksusproblem, men jeg får jo ikke tid til å like dem. Jeg opplever det hele som litt masete når det tar av på den måten.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjenner meg igjen TS. Dette er noe jeg opplever ofte,og det er fryktelig slitsomt og stressende med folk som sender meldinger hele tiden, og åpenbart ikke har noe liv utenom.

Mange menn på nettdating virker helt desperate, og svarer man på en melding får man kanskje 3, 4 eller 5 laaange meldinger tilbake før man har fått tid til å svare på den første. Dette har skjedd meg flere ganger og da avtar interessen min ganske kjapt!

En annen fyr jeg fikk kontakt med skrev jeg med nesten daglig, men da helgen kom skulle jeg ut med venner og da så jeg at han hadde sendt meg flere meldinger på lørdagskvelden. Han ble sur da han ikke hadde fått svar samme kveld, for han hadde jo satt av kvelden til å chatte med meg..som han sa. Det var åpenbart at han hadde et lite sosialt liv og satt mye hjemme alene uten å klare å finne på noe annet å gjøre.Det ernok ganske typisk for dem som sender meldinger i hytt og pine.

Er også enig i punkt 3 og 4. Mange starter rene revolverintervjuet med en gang,og skal vite hvor mange forhold du har hatt,om du eier egen bolig,om du har sertifikat,osv...

Endret av Sandie
  • Liker 2
Skrevet

Man blir aldri klok på nettdating. Noen syns man skriver for mye, andre syns man skriver for lite. Jeg har aldri forstått meg på de som sender mange meldinger etter hverandre uten å ha fått svar på den første, en melding holder og så får man se om man får svar eller ikke. Men kan det være at de spør så mye fordi du har skrevet lite i profilen din? :vetikke:

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Man blir aldri klok på nettdating. Noen syns man skriver for mye, andre syns man skriver for lite. Jeg har aldri forstått meg på de som sender mange meldinger etter hverandre uten å ha fått svar på den første, en melding holder og så får man se om man får svar eller ikke. Men kan det være at de spør så mye fordi du har skrevet lite i profilen din? :vetikke:

Dem ødelegger for oss seriøse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...