Gå til innhold

Missekandidat med "normal" figur

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La faktisk merke til at de fleste av missene, ser "normale" ut. :D

Skrevet

Kathrine Sørland måtte jo "spise seg opp" fordi hun var for tynn! Bra signaler, synes jeg!

Skrevet

Tja. hun ser nå i alle fall litt sunnere ut enn kathrine sørland..

Gjest Myumi
Skrevet

Denne missekonkurransen har en egen regel som sier at deltagerne ikke kan være for magre. Da blir de diskvalifisert og det var derfor Katrine Sørland måtte opp i vekt. De vil ha slanke men sunne jenter og det oppnås bare med rett kosthold & trening, ikke sultekurer eller slankepiller.

Skrevet

har du samme hoftebredde som miss canada? heldiggris.. syns hun ser rimelig tynn og bra ut jeg da.. ikke akkurat "normal"

Skrevet

Så bra at der er sånn da! Et skritt videre for å komme bort fra anorektiske modeller og misser.. :-?

Kathrine s¨å jo rimlig småanorektisk ut da. Så henne i byen her en gang for noen månender siden, det var ikke noe pent syn.

Skrevet

Jeg synes at hun er den peneste av alle missene!

Tipper at mange gutter vil si det samme :kul:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hm, jeg titta på de fleste bildene av missene, og jeg må si jeg syns at de fleste så mer eller mindre undervektige ut, jeg. Joda, flotte damer - bevare meg vel, idealet er jo slik nå - men at de har en "normal-kropp", det er jeg ikke enig i...

K

Skrevet

Tok meg også en titt på noen av de andre modellene. enkelte av dem hadde ribbein stikkende langt ut.. :-? om det var måten bildet var tatt på eller om de gikk med magene sugd inn, det vet jeg ikke.. men sunt så det i alle fall ikke ut!!

Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg synes at hun er den peneste av alle missene!

Tipper at mange gutter vil si det samme :kul:

Hun blåste meg av stolen, ja, men det var mer smilet og øynene enn hoftene.

Gjest TomKrus
Skrevet
Tok meg også en titt på noen av de andre modellene. enkelte av dem hadde ribbein stikkende langt ut.. :-? om det var måten bildet var tatt på eller om de gikk med magene sugd inn' date= det vet jeg ikke.. men sunt så det i alle fall ikke ut!!

Det er ikke nødvendigvis usunt. Kjenner flere kvinner og menn hvis ribbein synes. De klarer seg fint i det daglige liv, de.

Skrevet

Jada, jada. har selv tydlige ribbein og klarer meg fint. poenget mitt var vel at jeg syns modellene er for tynne generelt!

Skrevet
Hm' date=' jeg titta på de fleste bildene av missene, og jeg må si jeg syns at de fleste så mer eller mindre undervektige ut, jeg. [/quote']

Jeg er helt enig. Samtlige modeller hadde sett mye bedre ut med 5 kilo til, men det er nå min mening da.

Gjest Ethereal
Skrevet

Det samme gjelder meg og min noget knoklete overkropp...Jeg lever i beste velgående :P

Men jeg synes det er flott hvis en såpass kunstig setting som en missekonkurranse faktisk også viser at mennesker (inkludert misser) kommer i ulike fasonger og størrelser, så er det sagt. :)

Skrevet

Jepp, helt enig der :)

Skrevet

Jeg synes hoftene mine er litt for smale, misunner alle som har runde, feminine hofter!

Gjest gjest1
Skrevet

Miss Canada var heeelt nydelig hun! Men den kroppen der må jeg streve lenge etter. Kan ha noe med at jeg er 20 cm kortere... hmm...

Skrevet
Miss Canada var heeelt nydelig hun! Men den kroppen der må jeg streve lenge etter. Kan ha noe med at jeg er 20 cm kortere... hmm...

*ser for seg Hope streve med å vokse* :hoho:

Hun var forsåvidt normal i kroppen, men det er likevel et godt stykke mellom den dama der og meg f.eks... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...