AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Er så sint at jeg tror jeg sprekker ! Er sammen med en gubbe som har tre store barn. Har ikke blitt gravid i tiden sammen og han er mest sannsynnlig steril etter sykdom. Han har sagt at han syns det er leit og at han kunne tenkt seg fler hvis det gikk an. Så fikk vi tilbud om utredning og nå har han snudd totalt. Han skal ikke ha flere barn, og skylder på hvor fælt det er med våkenetter og bleieskift . Vi trenger ikke barn sier han. Han håper prøven er negativ. Jeg syns han har virket likegyldig hele tiden, men det er lett å skylde på at man ikke kan, når man egentlig ikke vil. Hans barn skal jeg ta meg av som den største selvfølge. Om man har 3 eller 4 barn spiller vel ingen rolle ? Vi har jo ikke frihet uansett pga barna hans. Ikke minst krever de mye økonomisk. Så ferie på oss kan vi drite i. Ikke minst må vi ta hensyn til bolig pga barna hans. Hvis det er så grusomt fælt med barn, så skjønner jeg ikke på død og liv hvorfor han må han ene barnet boende hos seg når moren vil ha henne. Skilsmissevrak... jeg tenker egentlig at sykehuset bør bruke tiden sin på folk som vil, ikke slike nisser som sitter der pga tvang . Jeg tror ikke vi kommer til å reise sammen når vi skal ta prøvene engang. Tror det blir helt teit å sitte der sammen med han og vurderer å droppe hele greia. Hva er det med menn? Jeg sitte og fantaserer om "kjærlighetsbarn ". Er det sånn de blir laget ja. Den ene tvinger den andre. I tillegg sitter han og flørter med pene unge 20 åringer på fb !!! Anonymous poster hash: c3548...a79
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Er så sint at jeg tror jeg sprekker ! Er sammen med en gubbe som har tre store barn. Har ikke blitt gravid i tiden sammen og han er mest sannsynnlig steril etter sykdom. Han har sagt at han syns det er leit og at han kunne tenkt seg fler hvis det gikk an. Så fikk vi tilbud om utredning og nå har han snudd totalt. Han skal ikke ha flere barn, og skylder på hvor fælt det er med våkenetter og bleieskift . Vi trenger ikke barn sier han. Han håper prøven er negativ. Jeg syns han har virket likegyldig hele tiden, men det er lett å skylde på at man ikke kan, når man egentlig ikke vil. Hans barn skal jeg ta meg av som den største selvfølge. Om man har 3 eller 4 barn spiller vel ingen rolle ? Vi har jo ikke frihet uansett pga barna hans. Ikke minst krever de mye økonomisk. Så ferie på oss kan vi drite i. Ikke minst må vi ta hensyn til bolig pga barna hans. Hvis det er så grusomt fælt med barn, så skjønner jeg ikke på død og liv hvorfor han må han ene barnet boende hos seg når moren vil ha henne. Skilsmissevrak... jeg tenker egentlig at sykehuset bør bruke tiden sin på folk som vil, ikke slike nisser som sitter der pga tvang . Jeg tror ikke vi kommer til å reise sammen når vi skal ta prøvene engang. Tror det blir helt teit å sitte der sammen med han og vurderer å droppe hele greia. Hva er det med menn? Jeg sitte og fantaserer om "kjærlighetsbarn ". Er det sånn de blir laget ja. Den ene tvinger den andre. I tillegg sitter han og flørter med pene unge 20 åringer på fb !!! Anonymous poster hash: c3548...a79 Ja, sånn blir svært mange barn laget, etter press fra dama.. Anonymous poster hash: 85225...24c 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Slik er alle menn. Anonymous poster hash: 0df82...78a
Gjest Chloe87 Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Du snakker om alt som er galt med han, men hva er galt med deg siden du er sammen med den idioten?
Strix Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Virker som om dere har veldig mye annet å ta tak i før dere i det hele tatt vurderer å utrede dere for å få hjelp til å lage barn sammen. Du sier veldig mye negativt om forholdet deres, det burde vel i det minste fungere først og fremst! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Dette er en utblåsning, skjønner dere ikke det, eller? Anonymous poster hash: 1d91a...48d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Huffda. Få orden på forholdet. Anonymous poster hash: da624...bc7
Gjest Vevila Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Du vil ha barn. Han vil ikke ha flere. På tide å gå hver til sitt.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Nei jeg skjønner ikke at dette er en utblåsning. Og jeg også syns du bør dumpe han og finne en uten barn når det blir sånn som dette. Innlegget er ryddet for personangrep. Daenerys, mod. Anonymous poster hash: 19c77...378 Endret 5. mars 2014 av Daenerys 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Øh.... Du sitter og klager og vil ha barn med en mann som har 3 barn fra før og flørter med pene og unge, er det et liv du vil ha? Hallo? Dump han ! Du har et langt liv foran deg - finn en som elsker deg. Anonymous poster hash: b6e57...64c 2
Gjest Daenerys Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Tråden er ryddet for personangrep. Daenerys, mod.
Montefalco Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Slik er alle menn. Anonymous poster hash: 0df82...78a Jeg vet det ikke er spesielt sivilisert, men: DUST
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå