Gjest HappyWaffle Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg flyttet i går og passet på så kattene ikke skulle være "midt oppi alt". Den ene er som den pleier, mens gutten vil ikke spise og har vært på soverommet i hele dag og sovet. Han vil ikke en gang leke med ting med catnip. Fikk i han litt kattegodt da han ikke en gang vil ha våtfor! Han er vandt til å være ute men jeg vil ikke slippe han ut riktig enda. Han veit hvor alt er. Han har vært bortpå å lukta på maten men ikke spist. Uff blir bekymret jeg... Når skal jeg bli bekymret? Kan det være at det er en omstilling for han så jeg bare må gi han litt tid? Noen som har vært borti det samme?
Maylis Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg tror du bare skal gi ham litt tid og ville ikke bekymret meg enda. Omstilling kan ta en stund og han tåler noen dager uten mat, bare pass på at han får i seg vann og ikke stress ham
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Han ser så trist ut der han ligger får litt vondt i meg. Skal prøve etter alle kunster å få i han nok vann.
Maylis Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Du kan prøve å blande ut litt leverpostei i vannet. Men skal nok gå en god stund før han blir dehydrert
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Får eller ta en telefon til dyrlegen om jeg blir bekymret. Får se det Ann til i morgen tusen takk for svar. Ble litt roligere her
Purple Basil Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Altså, det at du er bekymret burde ringe noen bjeller. Hvor lenge har han gått uten mat? Går det mer enn et par dager så ringer du dyrelegen! Jeg opplevde at min forrige katt sluttet å spise, dessverre så var utfallet veldig dårlig (alvorlig sykdom). Nå forteller jeg deg dette fordi at dette er min erfaring. Det er ikke nødvendigvis noe galt med pusen din, men følg med på ham og kontakt dyrelege kjapt om du ikke ser tegn til bedring. Håper det ordner seg med pus og at hn bare er litt matlei for tiden
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Bla flyttet hit midt på dagen i går å spiste litt da. Jeg er hønemor så jeg stresser nok litt mer en andre som ikke kjenner han Håper bare det ikke feiler han noe. Han var frisk som en fisk i går. Undersøkte det som undersøkes kan her og var leken som han pleier. Nå har han sovet i hele dag, men tipper det er av kjedsomhet fordi han ikke får ut.
Purple Basil Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Så bra! Da høres det ut som at det ikke er så mye grunn til bekymring. Jeg blir lett stresset hvis det er noe med katten min også, man er jo veldig glad i dem Endret 3. mars 2014 av josefin88
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Jeg mistenker vel at han ikke føler seg helt trygg i sitt nye hjem ennå Han kom jo dit i går, og noen katter bruker litt tid på å føle seg trygge nok på et nytt sted til å senke guarden. Det er stor hjelp i at din andre katt føler seg hjemme allerede, så jeg tipper dette går godt når han føler seg trygg igjen.
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Ja hu andre jeg har er trygg der jeg er, hu er skikkelig mammadalt å vil helst være med over alt Han er kanskje litt utrygg siden han var på rommet mesteparten av tiden i dag. Han sov i sofaen i et par timer i kveld da så er jo en fremgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå