AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Her er bakgrunnen: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=816567 I dag fant jeg en melding fra eksen i other-innboksen på facebook, hvor han skrev at han hadde blitt kontaktet av han jeg holdt på med. Det er ikke noen hemmelighet at jeg og eksen hadde et vanskelig brudd etter at han var utro (avstandsforhold), og at det har vært mye vondt mellom oss i ettertid. Eksen har alltid hatt problemer med temperamentet, blir irrasjonell, sier ting han ikke mener og skylder på andre, før han får tenkt seg om. Han er generelt ganske sint på verden, kan man si. Dumme meg betrodde meg tidlig til han nye om hvor kjipt det med meg og eksen var. Jeg ringte eksen i sted for å få vite hva som hadde skjedd, og det første han sa var at han nye virket ikke god i hodet og at jeg måtte passe meg. Så innrømmet han at han hadde hatt en forferdelig dag på jobb den dagen, og at han derfor hadde snakket negativt om meg, noe den nye tydeligvis hadde likt å høre og virket veldig "fyrt opp" av. Etterpå hadde han begynt å tenke seg om, og følt at det var noe som skurret veldig, samtidig som han innerst inne vet at det med meg og han er hans egen feil, og at han hadde reagert mye verre enn meg hvis jeg hadde vært utro. Jeg er over han og han er som han er, så det er greit nok. "Du vet jeg synes du er kjempebra og skulle ønske det var annerledes", sa han, og det vet jeg innerst inne. Til slutt sa han at han nye virket som han godtet seg over å få høre noe negativt om meg på en triumferende måte, og han kom til å være veldig unnvikende hvis han tok kontakt igjen, bare for å ikke få noe trøbbel. (Han hadde en stefar som gjorde alt han kunne for å lage helvete for han, så han vet hvor langt noen kan gå.) Men hva i h.... er det som får noen til å kontakte eksen til en dame? Jeg føler meg forfulgt omtrent. Flere ganger har jeg rukket ut en hånd og ønsket å klare opp i diverse misforståelser og vært åpen for å beklage dersom jeg har gjort han noe vondt jeg ikke har vært klar over, men han har ignorert meg, og nå driver han tydeligvis reneste heksejakten. Jeg har også hørt at han har prøvd seg på en god venninne av meg, enda han vet vi er gode venner. Hva kan jeg gjøre for å stoppe dette? Synes det er utrolig creepy. Anonymous poster hash: 33bf4...354
Gjest Chloe87 Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Hva du skal gjøre? Fortelle den nye typen at du vet alt og droppe han.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Jeg syns du skal være forsiktig med å tro på eksen din, du vet hva han er istand til. Og så snakker du med han nye, før du dumper han. Og jobber de to på samme plass eller, det virket slik på slik du skrev? Anonymous poster hash: dd645...560
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Du bare kutter ut den her nye fyren. Han er kuttet ut, men han forfølger meg jo omtrent, og virker helt besatt av å henge meg ut og grave opp dritt om meg. Anonymous poster hash: 919ef...42d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Jeg syns du skal være forsiktig med å tro på eksen din, du vet hva han er istand til. Og så snakker du med han nye, før du dumper han. Og jobber de to på samme plass eller, det virket slik på slik du skrev? Anonymous poster hash: dd645...560 Jeg tror på eksen min, fordi selv om han er veldig umoden når han blir sint så har han aldri løyet til meg, og han er veldig flink til å vurdere andre mennesker når han er rolig og rasjonell. Hvis dere leser innlegget jeg linket til så er det ikke lenger noe mellom meg og han nye, og det som er så ekkelt er at han har satt seg for å skulle være så fiendtlig mot meg, uten at jeg skjønner hvorfor. Nei, de jobber ikke sammen. Jeg nevnte jobb fordi eksen min hadde vært veldig stresset og sint den dagen den nye hadde tatt kontakt, og han har en ekstremt krevende jobb. Anonymous poster hash: 919ef...42d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå